PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Czasopismo
Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne
Rocznik
2021
Tom
12
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
O (nie)ustającej potrzebie duchowości w życiu i wychowaniu człowieka. Uwagi wstępne
(
Walczak A.
,
Budajczak M.
,
Jocz A.
), s. 8-13
artykuł:
On the (un)Ending Need for Spirituality in Human Life and Education. Introductory Remarks
(
Walczak A.
,
Budajczak M.
,
Jocz A.
), s. 14-19
artykuł:
„Mocna” i „słaba” interpretacja duchowości a nauki o wychowaniu
(
Walczak A.
), s. 20-39
artykuł:
O nowej duchowości – próba opisu zjawiska
(
Mariański J.
), s. 40-68
artykuł:
Pojęcie duchowości w tradycji polskiej, świeckiej myśli pedagogicznej
(
Sztobryn S.
), s. 69-76
artykuł:
Spiritualizing Education and Education that is Spiritualized
(
Budajczak M.
), s. 77-87
artykuł:
Świadomość cielesności ducha i duchowości ciała w procesie wychowywania człowieka. Opis w kontekście bioenergetycznej analizy charakteru Aleksandra Lowena oraz porządku wartości Maxa Schelera
(
Ablewicz K.
), s. 88-109
artykuł:
Duch, który cierpi. O roli cierpienia i rytuału w przeżywaniu kryzysów na przykładzie szkoły waldorfskiej
(
Dobiasz-Krysiak M.
), s. 110-131
artykuł:
Refleksyjno-egzystencjalny wymiar tanatopedagogiki obszarem wspierającym rozwój człowieka
(
Sztobryn-Bochomulska J.
), s. 132-146
artykuł:
„Życie duchowe” a „życie w duchu” – dialogiczna dystynkcja Martina Bubera
(
Glinkowski W. P.
), s. 147-163
artykuł:
Lekcja godności, lekcja duchowości z Józefem Czapskim
(
Krakowiak M.
), s. 164-178
artykuł:
Kazus (anty)duchowości behawiorysty radykalnego B. F. Skinnera – perspektywa psychobiograficzna
(
Pankalla A.
,
Wiatrowska A.
), s. 179-198
artykuł:
„Prawda serca”. Esej audiowizualny Piotra Załuskiego Herbert. Fresk w kościele (2005–2006) na lekcji języka polskiego
(
Grodź I.
), s. 199-212
artykuł:
Strategia unikowego radzenia sobie młodzieży w wieku dorastania w sytuacji konfliktu społecznego w kontekście oceny poznawczej konfliktu i modelującego wpływu rodziców
(
Borecka-Biernat D.
), s. 213-229
artykuł:
Deegoizacja jako cel wychowania – paradygmat duszy
(
Pankalla A.
,
Kilian A.
), s. 230-243
artykuł:
All Education is Spiritual and Ergo Homeschooling is Resurging
(
Ray B. D.
), s. 244-259
artykuł:
Choćby i niedoskonale: Nauki pobrane z trzydziestu lat nauczania
(
Pudewa A.
), s. 260-276
artykuł:
Recenzja: Robert Kreitz, Ingried Miethe, Anja Tervooren (red.), Theorien in der qualitativen Bildungsforschung – Qualitative Bildungsforschung als Theoriegenerierung, Opladen Berlin Toronto 2016, Verlag Barbara Budrich, ss. 256
(
Urbaniak-Zając D.
), s. 277-284
artykuł:
III interdyscyplinarna konferencja z cyklu „(Re)konstrukcje codzienności wychowania” nt. „Ciało i cielesność – obecność i nieobecność w codzienności wychowania” (7–8 grudnia 2020)
(
Żynis B.
), s. 285-288
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.