PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
53
Czasopismo
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica
Wydawca
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rocznik
2019
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
53
artykuł:
Jak porównywać obrazy Europy? Refleksje teoretyczno-metodologiczne po lekturze "Leksykonu aksjologicznego Słowian i ich sąsiadów"
(
Czachur W.
), s. 7-20
artykuł:
Dyskurs protestów kobiet w Polsce w latach 2016–2017: artystyczne wizualizacje, wokalizacje, werbalizacje
(
Steciąg M.
), s. 21-31
artykuł:
Tożsamość europejska w polskim dyskursie medialnym (2015–2018). Rekonesans
(
Wójcicka M.
), s. 33-46
artykuł:
Metonimiczne użycie onimu Bruksela w dyskursie prasowym (na materiale tygodnika „Polityka”)
(
Kujawiak A.
), s. 47-54
artykuł:
Krajobraz językowy polsko-czeskiego pogranicza jako przestrzeń dyskursu wielojęzyczności - analiza tablic informacyjnych z sektora publicznego
(
Karmowska A.
), s. 55-66
artykuł:
Określenia antysemickie w dyskursie kibicowskim (na przykładzie Łodzi)
(
Burska K.
), s. 67-78
artykuł:
NOPowcy, szczepionkowcy, odrzańcy. Słownictwo sporu o szczepienia w Polsce
(
Pilińska A.
), s. 79-90
artykuł:
Wpływ socjalizacji na znaczenie leksykalne
(
Urbancová L.
), s. 91-97
artykuł:
Recenzja muzyczna w uwikłaniach dyskursywnych
(
Majdańska-Wachowicz U.
), s. 99-112
artykuł:
Dedziennikarstwo i jego wpływ na język mediów
(
Sámelová A.
,
Stanková M.
), s. 113-122
artykuł:
Googlować, trollować, tweetować…, czyli nowe zapożyczenia czasownikowe w języku użytkowników internetu
(
Kacperska B.
), s. 123-136
artykuł:
Wpływ publicznego charakteru sytuacji komunikacyjnej na interakcyjną normę dyskursu
(
Pałuszyńska E.
), s. 137-147
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.