PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
6
Czasopismo
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis Studia Geographica
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego
Rocznik
2014
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
6
artykuł:
INNOWACJE W KONCEPCJI KSZTAŁCENIA NA RÓŻNYCH ETAPACH EDUKACYJNYCH
(
------------------------------------------------------------------------------------------
)
artykuł:
Spis treści
(
Geographica S.
)
artykuł:
Innowacje w kształceniu geograficznym i przyrodniczym
(
Studia Geographica A.
)
artykuł:
INNOWACJE W EDUKACJI SZKOLNEJ
(
------------------------------------------------------------------------------------------
)
artykuł:
Redakcja tomu
(
Geographica S.
)
artykuł:
GEOGRAFIA I PRZYRODA W REFORMUJĄCYM SIĘ LICEUM
(
------------------------------------------------------------------------------------------
)
artykuł:
Strona tytułowa
(
Geographica S.
)
artykuł:
Wprowadzenie
(
Geographica S.
)
artykuł:
W poszukiwaniu metodologicznych innowacji w badaniach jakościowych – przykład z analiz przechodzenia absolwentów geografii na rynek pracy
(
Piróg D.
), s. 9-18
artykuł:
Źródła innowacji pedagogicznych w nauczaniu i uczeniu się geografii – wybrane zagadnienia
(
Tracz M.
), s. 19-32
artykuł:
Schüler/innen- und Lebensweltorientierung einschließlich ökonomischer Kompetenzentwicklung im Unterrichtsgegenstand „Geographie und Wirtschaftskunde” an österreichischen Schulen
(
Fridrich C.
), s. 33-52
artykuł:
Zmiany programowe nauczania geografii w rzeczywistości szkolnej na przykładzie gimnazjum
(
Tracz M.
,
Świętek A.
), s. 53-66
artykuł:
Innowacje w założeniach programowych edukacji geograficznej na etapie ISCED 2 w wybranych krajach europejskich
(
Głowacz A.
), s. 67-79
artykuł:
Uczelnie wyższe w Polsce a kształcenie przyrodnicze nauczycieli
(
Dzięcioł-Kurczoba B.
), s. 80-87
artykuł:
Interaktywny atlas geograficzny jako nowy środek dydaktyczny
(
Świętek A.
,
Pacyna R.
), s. 88-103
artykuł:
Rola i znaczenie technologii informacyjnych w kształceniu i dokształcaniu nauczycieli geografii
(
Wójtowicz B.
), s. 104-118
artykuł:
Czynniki wpływające na jakość pracy nauczyciela
(
Buchcic E.
), s. 119-132
artykuł:
Potrzeby wychowawcze, socjalne i edukacyjne w rozwijaniu świadomości w zakresie kształtowania postaw prospołecznych uczniów
(
Żeber-Dzikowska I.
), s. 133-162
artykuł:
Nauczyciel – wyzwania, nowy profil kwalifikacji zawodowych
(
Żeber-Dzikowska I.
,
Buchcic E.
), s. 163-175
artykuł:
The problem of human development and liberal education
(
Sukhorukov V.
,
Wójtowicz B.
), s. 176-182
artykuł:
Náměty na globální rozvojové vzdělávání dětí mladšího školního věku
(
Karvánková P.
,
Popjaková D.
,
Kovaříková V.
), s. 183-196
artykuł:
Geografia w ramowym systemie nauczania w Czechach
(
Baarová B.
), s. 197-206
artykuł:
Geografia w zreformowanym liceum – doświadczenia nauczycieli z Łodzi i województwa łódzkiego
(
Adamczewska M.
), s. 207-216
artykuł:
Lekcja przyrody w liceum – tradycja czy nowoczesność
(
Wysocka-Kunisz M.
), s. 217-229
artykuł:
Przykłady innowacji w liceum – wstępna ocena programu nauczania przyrody w ramach projektu „Kształcenie Pełne Wyobraźni – KPW”
(
Osuch W.
), s. 230-241
artykuł:
Percepcja materiału ilustracyjnego z geografii i przyrody – rozbiór na czynniki pierwsze
(
Wojtanowicz P.
), s. 242-260
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.