PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
26
Czasopismo
Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców
Wydawca
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rocznik
2019
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
26
artykuł:
Jakie oblicza glottodydaktyki polonistycznej? Różnorodność i współzależność
(
Dembowska-Wosik I.
), s. 9-26
artykuł:
Teaching Polish as a foreign language within the history of the Polish language
(
Dąbrowska A.
), s. 26-48
artykuł:
Non-verbal communication in the teaching of Polish as a foreign language using the example of Asian groups. The difficulties, challenges and solutions
(
Morcinek-Abramczyk B.
), s. 49-64
artykuł:
Sposoby inicjowania i podtrzymywania kontaktu ze studentami na lekcji języka polskiego jako obcego
(
Kubacka K.
), s. 65-80
artykuł:
Strategie komunikacyjne jako sposób na skuteczne komunikowanie się mimo niedostatków językowych
(
Wojtczak E.
), s. 81-96
artykuł:
Współczesne teorie grzeczności językowej i ich wpływ na badania w obszarze glottodydaktyki polonistycznej
(
Sztabnicka-Gradowska E.
), s. 97-119
artykuł:
Foreign language teacher education in Germany, Iran and Poland – a comparative study
(
Gębal P. E.
,
Nawracka M. J.
), s. 121-137
artykuł:
Świadomość lingwistyczna (przyszłych) lektorów języka polskiego jako obcego – kilka uwag o znajomości fleksji imiennej
(
Karasek M.
,
Gaze M.
), s. 139-148
artykuł:
Social media in foreign language teaching and learning – a review
(
Tsai N.
), s. 149-159
artykuł:
Technologie cyfrowe w nauczaniu języka polskiego jako obcego
(
Laskowska J.
), s. 161-170
artykuł:
Jaką rolę odgrywają zasoby elektroniczne w nauce języka polskiego jako obcego/odziedziczonego? Wyniki badań ankietowych
(
Kosch N.
), s. 171-182
artykuł:
Błąd glottodydaktyczny w zakresie podsystemu fonicznego – głos w dyskusji
(
Biernacka M.
), s. 183-196
artykuł:
Po co i jak (nie) uczyć cudzoziemców fonetyki języka polskiego?
(
Badyda E.
), s. 197-208
artykuł:
Wymowa polska jako obca. Rozwiązywanie trudności artykulacyjnych w grupie międzynarodowej na rocznym kursie przygotowawczym
(
Majewska-Tworek A.
), s. 209-220
artykuł:
O kształtowaniu kompetencji genologicznej w nauczaniu języka polskiego jako obcego
(
Grochala B.
), s. 221-229
artykuł:
The cover letter as a genre of speech in teaching Polish as a foreign language
(
Dunin-Dudkowska A.
), s. 231-243
artykuł:
Wzorzec struktury charakterystyki postaci i jego realizacje w pracach obcokrajowców uczących się języka polskiego na poziomie A2
(
Sochacka J.
), s. 245-257
artykuł:
TOC logical branch as a tool in teaching Polish as a foreign/second/heritage language to children
(
Smoleń-Wawrzusiszyn M.
), s. 259-270
artykuł:
Inflection in a bilingual child. A case study
(
Wtorkowska M.
), s. 271-286
artykuł:
Język odziedziczony a dwujęzyczność – o konieczności badań komparatywnych
(
Lipińska E.
,
Seretny A.
), s. 287-300
artykuł:
Język polski jako obcy dla Głuchych – w poszukiwaniu dobrego terminu
(
Januszewicz M.
), s. 301-310
artykuł:
Specification of selected honorifics in relation to the general Polish standard in the written Polish as a heritage language in Ukraine (using the material of the Polish-language Gazeta Polska Bukowiny periodical)
(
Krawczuk A.
), s. 311-328
artykuł:
Collocations of dimension adjectives with the names of human body parts in Polish and Korean
(
Szalkowska-Kim E.
), s. 329-358
artykuł:
Frazy przyimkowe i ich opis leksykograficzny w słownikach niemieckich i niemiecko-polskich – spojrzenie glottodydaktyczne
(
Burkhardt H.
,
Jurasz A.
), s. 359-372
artykuł:
Przygotowanie materiałów do nauczania szyku w dydaktyce języka polskiego jako obcego: o problemach metodologicznych i praktycznych raz jeszcze
(
Gębka-Wolak M.
,
Walkiewicz A.
), s. 373-386
artykuł:
Zrobię to bez zwłok… the category of number in the teaching of Polish as a foreign language to Ukrainian-speaking people
(
Bundza I.
), s. 387-397
artykuł:
Czy rosyjski jest bardziej „angielski” niż polski? O zapożyczeniach w języku informatycznym w aspekcie glottodydaktycznym
(
Hudy V.
), s. 399-411
artykuł:
Kategoria rodzaju gramatycznego w systemie językowym, dyskursie i glottodydaktyce
(
Pałuszyńska E.
), s. 413-423
artykuł:
Kulturemy polskie – punkty widzenia, techniki ich wydobywania i negocjowania. Stosowanie perspektywy etnolingwistycznej w glottodydaktyce polonistycznej
(
Zarzycka G.
), s. 425-441
artykuł:
Czy mogę odczuwać hygge, jeśli w polszczyźnie nie ma takiego wyrazu? O (nie)przekładalności emocji w kontekście glottodydaktycznym
(
Rabczuk A.
), s. 443-470
artykuł:
What do we call the children? Familial terms of address in Polish and English
(
Dziwirek K.
), s. 471-485
artykuł:
From Japanese Schulz to Polish Parnicki – around the year 1974
(
Sekiguchi T.
), s. 487-500
artykuł:
Dyskursy polonistyczne w Seulu. O VI Międzynarodowej Konferencji Akademickiej z cyklu „Spotkania Polonistyk Trzech Krajów – Chiny, Korea, Japonia”
(
Zarzycka G.
), s. 501-514
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.