PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania
Czasopismo
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets
Rocznik
2022
Tom
---
Numer
2(15)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2(15)
artykuł:
The Attitude of Children and Parents Towards Children Influencers
(
Kołaszewska I.
,
Kacprzak A.
), s. 4-23
artykuł:
Self-Perceived Job Performance as a Mediator of the Effects of Academic Satisfaction and Quality on Loyalty
(
Chikazhe L.
,
Makanyeza C.
), s. 37-52
artykuł:
Factors Influencing Young Consumers’ Impulse Intentions Toward Visiting Pop-Up Stores in South Africa
(
Retief M.-M.
,
Jacobs B.
,
Fiore A.-M.
), s. 53-68
artykuł:
Consumer Behavior on the Organic Fruit and Vegetable Market: The Evidence from Poland
(
Pawlak J.
,
Wróblewska W.
), s. 24-36
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.