PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania
Czasopismo
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets
Rocznik
2021
Tom
---
Numer
2(13)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2(13)
artykuł:
Understanding Proximity Mobile Payments Adoption in South Africa: A Perceived Risk Perspective
(
Eksteen C.
,
Humbani M.
), s. 4-21
artykuł:
The Effectiveness of Gamifi cation in the Online and Offl ine Qualitative Marketing Research
(
Ścibor-Rylski M.
), s. 57-65
artykuł:
The Effect of Corporate Social Responsibility on Brand Awareness: Evidence from the Insurance Sector in Zimbabwe
(
Gaura K. C.
,
Manyanga W.
,
Chikazhe L.
), s. 22-36
artykuł:
Marketing Strategies and Export Performance of Fresh Produce Firms in Kenya
(
Njonjo A.
,
Njeru W.
,
Kibera F.
,
Owino J.
), s. 37-56
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.