PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania
Czasopismo
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets
Rocznik
2021
Tom
---
Numer
1(12)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1(12)
artykuł:
Predicting Consumers’ Intention to Shop Online in an Emerging Market: A COVID-19 Perspective
(
Islam A.
,
Anjum N.
,
Ahmed I.
), s. 4-18
artykuł:
The Impact of Advertising Appeals on Purchase Intention for Women’s Fashion Products in Malaysia
(
Farihah Bt. Isamudin N.
,
Tahir Jan M.
), s. 19-36
artykuł:
The Environmentalist Movement in the World and Environmental Studies in the Marketing Literature
(
Nur Öztürk B.
), s. 37-54
artykuł:
Femvertising and Its Perception by Polish Female Consumers
(
Macias K.
), s. 55-69
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.