PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Studia Azjatystyczne
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Zakres sztuk wizualnych w Indiach klasycznych
(
Banasik B.
), s. 7-19
artykuł:
Banalność zła na jerozolimskiej scenie. Proces Adolfa Eichmanna jako spektakl
(
Budzik J.
), s. 20-35
artykuł:
Diaspora chińska oraz jej wpływ na społeczeństwo i gospodarkę na przykładzie Malezji i Singapuru
(
Gliniak P.
), s. 36-55
artykuł:
Da Qin i Seres – zarys kontaktów Imperium Rzymskiego i cywilizacji chińskiej
(
Janik P.
), s. 56-76
artykuł:
Szełomo ben Aharon
(
Kubicki S.
), s. 77-87
artykuł:
Między islamizacją a okcydentalizacją. Wpływ procesów globalizacyjnych na strukturę etniczno kulturową krajów regionu Zatoki Perskiej
(
Kulupa J.
,
Czechanowski P.
), s. 88-104
artykuł:
Miasto podzielone, miasto uwikłane. Literackie portrety Jerozolimy w twórczości izraelskiego poety Jehudy Amichaja
(
Piątek A.
), s. 105-118
artykuł:
Lew i smok. Zderzenie dwóch koncepcji stosunków międzynarodowych na przykładzie brytyjskiej misji lorda Macartneya do Chin w latach 1793-1794
(
Wasilewski P.
), s. 119-136
artykuł:
Fate in Thunderstorm by Cao Yu and Hippolytus by Euripides
(
Zhang J.
), s. 137-151
artykuł:
Recenzja: Heather Inwood. 2014. Verse Going Viral: China’s New Media Scenes. Seattle and London: University of Washington Press, 274 strony.
(
Krenz J.
), s. 152-160
artykuł:
Recenzja: Ikram Masmoudi. 2015. War and Occupation in Iraqi Fiction. Edinburgh: Edinburgh University Press, 248 stron.
(
Maśko A.
), s. 161-164
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.