PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Wydawnictwo APS
Czasopismo
International Journal of Pedagogy, Innovation and New Technologies
Rocznik
2024
Tom
11
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Impact of Covid-19 Pandemic on Educators and Students: A Case Study from Poland
(
Czyżewska M.
,
Lejzerowicz M.
,
Zsögön C.
), s. 2-14
artykuł:
Empowering Young Voices through the Mosaic Approach: A Methodological Framework for Inclusive Childhood Research
(
Gözütok A.
,
Özgün Ö.
), s. 15-27
artykuł:
Unraveling the Relation between the Language's Pedagogical Complex Tapestry and Communicative Competence
(
Ciesielski J.
), s. 28-33
artykuł:
Perceptions and Preferences: PG Students' Attitudes Towards Entrepreneurship Education at Sidho-Kanho-Birsha University
(
Gope L.
,
Panda A.
,
Mandi K.
), s. 34-40
artykuł:
Indian Female Non-Business Graduate Students’ Experience: Understanding of Commercial Acumen Skills and Relevance to Employment
(
Clarke A. P.
,
Bhutani M.
,
Thakore R.
,
Chaudhary V.
), s. 41-52
artykuł:
Exploring the Dynamic Landscape of Formal, Informal and Non-Formal Learning
(
Jurczyszyn E.
), s. 53-59
artykuł:
What is the Story of Science Teaching? Integrative Teaching of Literature and Science
(
Nahon-Crystal E.
,
Russo-Netzer P.
,
Segev Y.
), s. 60-72
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.