PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa
Czasopismo
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
Rocznik
2024
Tom
53
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
Using structural equation modeling to explore the influence of environmental concern on the willingness to pay for green energy and green products – the case of Poland
(
Michalak S.
,
Bartkowiak P.
,
Stachowiak-Krzyżan M.
), s. 1-24
artykuł:
Determinants of young Polish consumers’ food product purchases
(
Ozimek I.
,
Szlachciuk J.
,
Kulykovets O.
,
Dąbrowska A.
), s. 25-42
artykuł:
Corporate social responsibility in the missions and visions of research institutes
(
Szulc U.
,
Bugaj J.
), s. 43-61
artykuł:
Sustainable development of corporations: theory evolution and practical implementation
(
Shulhina L.
,
Dong Q.
), s. 62-79
artykuł:
Polish Gen-Z consumers’ attitudes to corporate social responsibility (CSR)
(
Pacut M.
), s. 80-97
artykuł:
Virtualization of service consumer behavior in Poland – a post-pandemic perspective
(
Kucharska B.
,
Malinowska M.
), s. 98-118
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.