PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa
Czasopismo
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
Rocznik
2023
Tom
50
Numer
4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
Changes in the conditions of renting an apartment expected by students after the COVID-19 pandemic in relation to their activity in the labour market
(
Grzywińska-Rąpca M.
,
Grzybowska-Brzezińska M.
,
Janusz M.
), s. 1-20
artykuł:
Techno-paranoia, techno-fear and narcissism as determinants of consumer trust in wearables
(
Gregor B.
,
Gwiaździński E.
), s. 21-42
artykuł:
Level and dynamics of selected measures of research and development activity in Poland
(
Baruk J.
), s. 43-72
artykuł:
Web analytics – the dominant problem of marketing automation and sales funnel
(
Golik-Górecka G.
), s. 73-92
artykuł:
Young women’s attitude towards counterfeiting cosmetics: an empirical study
(
Diouani H.
,
Bechelaghem K.
,
Graa A.
), s. 93-114
artykuł:
Polish consumers’ attitudes towards ‘clean meat’
(
Ankiel M.
,
Łyko M.
,
Pachołek B.
), s. 115-136
artykuł:
Personal and Social Skills’ Impact On Marketing Effectiveness
(
Mousli L.
,
Larras C.
,
Bouchetara M.
,
Iraten S.
), s. 137-164
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.