PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa
Czasopismo
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
Rocznik
2023
Tom
49
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
The dynamism of the environment - the impact on service company competitive advantage from a CRM dynamic capabilities perspective
(
Pukas A.
), s. 101-122
artykuł:
New product development from the perspective of creating a competitive advantage
(
Dąbrowski D.
), s. 141-158
artykuł:
Mapping research on user-generated content in the service sector - a bibliometric analysis
(
Wąsowicz-Zaborek E.
), s. 65-100
artykuł:
Implementation and evaluation of a selected CRM tool for the stakeholder relationship management in an innovative project
(
Prymon-Ryś E.
), s. 123-140
artykuł:
Digital transformation in health care and its marketing dimension
(
Czerska I.
), s. 27-46
artykuł:
Customer experience management: analysis of customer retention in restaurants in Anambra state, Nigeria
(
Nwankwo C. A.
,
Kanyangale M. I.
), s. 1-26
artykuł:
Consumer preferences towards influencer marketing in the beauty industry on Instagram and Youtube platforms (comparative analysis)
(
Gregor B.
,
Olejniczak A.
), s. 47-64
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.