PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa
Czasopismo
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
Rocznik
2023
Tom
48
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
The influence of engagement in value co-creation on e-learning experience and student satisfaction: an empirical study
(
Dziewanowska K.
,
Kacprzak A.
), s. 61-80
artykuł:
Price differentiation in online and offline retail: an empirical study of current practices
(
Kiczmachowska E. E.
,
de Pourbaix P.
,
Jamielniak D.
), s. 1-16
artykuł:
Personal brand - instructions of use. Do young professionals want and need to be taught personal branding?
(
Macalik J.
), s. 41-60
artykuł:
Crowdfunding for university projects based on gouep.pl
(
Mruk-Tomczak D.
,
Jerzyk E.
), s. 17-40
artykuł:
Analysis of the influence of e-learning service quality factors on student perceived value and student satisfaction, with implication to student loyalty
(
Felix
,
Natu Prihanto Y. J.
,
Annas M.
), s. 81-110
artykuł:
Analysis of citations and co-citations of the term ‘word of mouth’ based on publications in the field of social sciences
(
Błoński K.
), s. 111-133
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.