PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa
Czasopismo
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
Rocznik
2023
Tom
47
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Young consumers towards an ecological approach to life in the age of smart homes and devices
(
Kolny B.
), s. 105-126
artykuł:
The use of marketing indicators in Poland - towards evidence-based management
(
Kozielski R.
,
Wilczewska D.
), s. 1-16
artykuł:
The effect of information communication technology readiness and knowledge management on entrepreneurial strategic orientation and its implications on firm performance
(
Jayanagara O.
,
Chen K. A.
), s. 71-104
artykuł:
Marketing in the context of organisational market resilience
(
Kozielski R.
), s. 17-30
artykuł:
Corporate social responsibility practices in the energy industry - trends of change
(
Pluta-Olearnik M.
,
Buda A.
), s. 31-48
artykuł:
Audit report timeliness before and during the COVID-19 pandemic: evidence from the market reaction
(
Yen J.
,
Herusetya A.
), s. 49-70
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.