PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa
Czasopismo
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
Rocznik
2021
Tom
41
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
Methodology for forecasting revenues from the sale of innovative products in the domestic tourism market
(
Shulhina L.
), s. 95-114
artykuł:
Involvement of generation Z in the communication activities of clothing brands in social media - the case of Poland
(
Stachowiak-Krzyżan M.
), s. 115-136
artykuł:
Image management with the use of virtual communication in crisis situations based on the example of the CD Projekt capital group
(
Pacierz M.
), s. 1-20
artykuł:
Comparing money and time donation: what do experiments tell us?
(
He T.
), s. 65-94
artykuł:
Changes in e-education brought by the covid-19 pandemic in Poland: behaviour and perceptions of young e-education service consumers and service providers
(
Dąbrowska A.
,
Ciupak J.
), s. 39-64
artykuł:
Attitudes of young consumers on the security of their data collected by smart devices in the age of the internet of things
(
Kolny B.
), s. 21-38
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.