PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa
Czasopismo
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
Rocznik
2021
Tom
40
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Users’ awareness of augmented reality technology in mobile applications
(
Skubis M.
), s. 1-22
artykuł:
Twenty-first century male elegance amongst elegantly-dressing Polish males and self-declared “dandies”
(
Maciejewski G.
,
Lesznik D.
), s. 71-92
artykuł:
Packaging as a purchase determinanton the dietary supplement market in Poland
(
Ankiel M.
,
Majewska P.
,
Urbaniak M.
), s. 23-34
artykuł:
Marketing, start-ups and innovation: A framework for understanding the possibilities for harnessing technological innovations in tourism (based on the example of the Georgian tourism sector and Russian start-ups)
(
Trzmielak D. M.
,
Shonia D.
,
Skoneczna M.
), s. 93-113
artykuł:
Evaluation of selected online image-building activities by Polish universities
(
Marzęda A.
,
Tworzydło D.
), s. 53-70
artykuł:
Developing students’ transversal competences through cultivation of health literacy competence
(
Borova T.
,
Petrenko V.
,
Ved T.
,
Pyvovarov V.
), s. 35-52
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.