PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Akademia Ignatianum w Krakowie, Instytut Nauk o Wychowaniu, ul. Kopernika 26, 31-501 Krakow, Poland
Czasopismo
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
Rocznik
2021
Tom
16
Numer
1(59)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1(59)
artykuł:
Użytkowa funkcja muzyki w gambijskiej szkole podstawowej
(
Wójcik A.
), s. 53-65
artykuł:
Uczeń szkoły muzycznej I stopnia w edukacji wczesnoszkolnej – wypowiedzi nauczycieli klas I–III na temat wybranych aspektów funkcjonowania szkolnego początkujących muzyków
(
Labiak D.
), s. 23-40
artykuł:
Śpiew i piosenka a edukacja do starości w kształceniu zintegrowanym
(
Trzcionka-Wieczorek A. M.
), s. 41-51
artykuł:
Pojęcie rodziny w twórczym procesie dziecięcej interpretacji świata
(
Bonar J.
), s. 79-91
artykuł:
Motyw odwagi w literaturze dla dzieci, a kształtowanie systemu wartości dziecka w młodszym wieku szkolnym
(
Michalik J.
), s. 137-149
artykuł:
"Literakcja" w edukacji współczesnego przedszkolaka
(
Kroczek Z.
), s. 127-136
artykuł:
Liryka dla dzieci jako punkt wyjścia do rozmowy o literaturze i sztuce - ujęcie praktyczne
(
Ungeheuer-Gołąb A. A.
), s. 111-125
artykuł:
Kamishibai w edukacji regionalnej. Strategie tworzenia papierowego teatru przez przyszłych i obecnych nauczycieli.
(
Kaliszewska-Henczel M.
), s. 67-78
artykuł:
Filozoficzne założenia wczesnej edukacji muzycznej – rozwiązanie kompromisowe
(
Suświłło M.
), s. 11-22
artykuł:
Edukacja kulturowa uczniów klas I–III szkoły podstawowej w świetle podstawy programowej i podręcznika Szkolni przyjaciele
(
Pusz S.
), s. 151-164
artykuł:
Biologia lektury. Ranga tekstów literackich w edukacji elementarnej
(
Wojciechowska J.
), s. 93-110
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.