PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Akademia Ignatianum w Krakowie, Instytut Nauk o Wychowaniu, ul. Kopernika 26, 31-501 Krakow, Poland
Czasopismo
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
Rocznik
2020
Tom
15
Numer
4(58)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4(58)
artykuł:
Wprowadzenie
(
Szewczuk K.
,
Szczotka M.
), s. 5-6
artykuł:
Wsparcie i modelowanie rozwoju dziecka w obszarze zdrowego odżywiania w rodzinie i placówce edukacyjnej
(
Kos E. A.
), s. 9-22
artykuł:
Otyłość dziecięca w perspektywie psychospołecznej. Rola edukacji żywieniowej.
(
Pietrzak A.
), s. 23-37
artykuł:
Odżywianie a emisja głosu mówionego i śpiewanego nauczycieli wczesnej edukacji
(
Majzner R.
), s. 39-51
artykuł:
Edukacja żywieniowa w myśl zasad zrównoważonego rozwoju
(
Konieczny J.
), s. 53-63
artykuł:
Budowanie dobrostanu dziecka poprzez rozwijanie uważności: mindful eating – doświadczanie uważnego jedzenia
(
Kosz-Szumska J.
), s. 65-84
artykuł:
Dziecięce koncepcje zdrowego odżywiania u progu edukacji wczesnoszkolnej
(
Kochanowska E.
), s. 85-101
artykuł:
Świadomość zdrowego odżywiania u dzieci w wieku wczesnoszkolnym a działania realizowane przez szkołę
(
Nazaruk S. K.
), s. 103-116
artykuł:
Zbilansowana dieta i zdrowa żywność w opiniach uczniów wczesnej edukacji
(
Jakubowicz-Bryx A.
), s. 117-134
artykuł:
Kluczowe znaczenie rozumienia zdrowia dla nawyków żywieniowych: porównania międzygrupowe i analiza korelacji wśród nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego oraz studentów tego kierunku
(
Modrzejewska J.
,
Czepczor-Bernat K.
,
Modrzejewska A.
), s. 135-150
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.