Tytuł
Inne tytuły
Pre-School and Early School Education
Wydawca
ISSN
2353-7140
ISSN
2353-7159
Witryna WWW
Redakcja
- redakcja czasopisma "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna"
- Adres redakcji: Instytut Pedagogiki Przedszkolnej i Szkolnej Kraków 30-060, ul. R. Ingardena 4, pok. 314
- Witryna WWW redakcji: https://bibliotekanauki.pl/journals/2793/contact
Instytucje i osoby
Następny tytuł
Poprzedni tytuł
Częstotliwość
rocznik / annual
Pełne teksty
Pełne teksty dostępne lokalnie
Tak
Uwagi
Czasopismo Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna wydawane jest przez Instytut Pedagogiki Przedszkolnej i Szkolnej Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie w formie półrocznika.
Celem czasopisma jest umożliwianie i pobudzanie dyskusji na poziomie akademickim wokół najważniejszych dla współczesności problemów wychowania na poziomie przedszkola i edukacji w klasach I-III oraz umożliwienie międzynarodowej dyskusji na temat miejsca pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej w wielorakich kierunkach i tendencjach polskiej, europejskiej oraz światowej pedagogiki.
Każdy z numerów ma charakter tematyczny i jest poświęcony innej problematyce. Zaproponowano szerokie spektrum podejmowanego dyskursu, mieszczącego się w różnych obszarach nauk dających podstawę do refleksji nad analizowaną problematyką. Podstawowe działy czasopisma to: artykuły naukowe, recenzje, kronika życia naukowego, komentarze, inspiracje, refleksje oraz galeria.
Czasopismo Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna skierowane jest do osób zainteresowanych problematyką pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, a zwłaszcza do nauczycieli akademickich i studentów.
Mamy więc nadzieję, że artykuły i polemiki prezentowane w czasopiśmie zainteresują Państwa, wzbudzą komentarze i refleksje, zapoczątkują pytania i dyskusję, a przede wszystkim – zainspirują do dalszych poszukiwań badawczych i do publikowania ich wyników w naszym czasopiśmie.
Celem czasopisma jest umożliwianie i pobudzanie dyskusji na poziomie akademickim wokół najważniejszych dla współczesności problemów wychowania na poziomie przedszkola i edukacji w klasach I-III oraz umożliwienie międzynarodowej dyskusji na temat miejsca pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej w wielorakich kierunkach i tendencjach polskiej, europejskiej oraz światowej pedagogiki.
Każdy z numerów ma charakter tematyczny i jest poświęcony innej problematyce. Zaproponowano szerokie spektrum podejmowanego dyskursu, mieszczącego się w różnych obszarach nauk dających podstawę do refleksji nad analizowaną problematyką. Podstawowe działy czasopisma to: artykuły naukowe, recenzje, kronika życia naukowego, komentarze, inspiracje, refleksje oraz galeria.
Czasopismo Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna skierowane jest do osób zainteresowanych problematyką pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, a zwłaszcza do nauczycieli akademickich i studentów.
Mamy więc nadzieję, że artykuły i polemiki prezentowane w czasopiśmie zainteresują Państwa, wzbudzą komentarze i refleksje, zapoczątkują pytania i dyskusję, a przede wszystkim – zainspirują do dalszych poszukiwań badawczych i do publikowania ich wyników w naszym czasopiśmie.
Zawartość czasopisma
-
Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna