PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Jagielloński
Czasopismo
Zarządzanie Mediami
Rocznik
2016
Tom
4
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Produkcja i konsumpcja newsów w czasach Facebooka, czyli komu potrzebni są jeszcze dziennikarze?
(
Wolska-Zogata I.
), s. 1-14
artykuł:
Jak Facebook zamyka nas w bańce informacyjnej. Algorytm filtrujący newsfeed a zjawisko filter bubble
(
Malinowski B.
), s. 15-22
artykuł:
Festiwale sztuki ulicznej. Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta
(
Połeć M.
), s. 23-38
artykuł:
Sponsoring innowacyjnych wydarzeń w obszarze muzyki klasycznej na przykładzie projektu the met live in hd
(
Różańska R. Z.
), s. 39-54
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.