PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Akademia Ateneum w Gdańsku
Czasopismo
Forum Filologiczne Ateneum
Rocznik
2019
Tom
7
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Readability and lexical sophistication of colon cancer websites – a corpus-assisted assessment of online educational materials for patients
(
Bączkowska A.
), s. 9-25
artykuł:
Inventari consonantici dell’italiano e del polacco a confronto
(
Broniś O.
), s. 27-41
artykuł:
Metrical conditioning of word-final devoicing in Polish
(
Ciszewski T.
), s. 43-57
artykuł:
Fake News als soziolinguistisches Phänomen
(
Daszkiewicz A.
), s. 59-73
artykuł:
A Linguistic Analysis of Cultural Content in French-English Translation of a Yoghurt Commercial
(
Janczyło A.
), s. 75-83
artykuł:
Medienlinguistische Analyse der Kommunikation in Livestreams von Computerspielen
(
Kowalewski S.
), s. 85-104
artykuł:
Zur Wirkung der Worte. Sprachliche Bewertungsmittel als Indikatoren der Wortkraft in der emotionsbezogenen NS-Sprache
(
Kukowicz-Żarska K.
), s. 105-122
artykuł:
Deutsche Präpositionen als Träger lexikalischer Informationen. Eine Segmentierung nach Kriterien lexikalischer Autonomie
(
López-Campos Bodineau R.
), s. 123-141
artykuł:
Od męki translacji do piekła logosu. O przekładzie w „Przekładzie” Pabla De Santisa
(
MAJDZIK PAPIĆ K.
), s. 143-166
artykuł:
Критерії відбору та первинна обробка емпіричного матеріалу паралельного корпусу юридичних текстів
(
MATVIEIEVA S.
), s. 167-181
artykuł:
Rendering stylistically marked units in the novel Depeche Mode by Serhiy Zhadan: a comparative study
(
ONYSHCHUK M.
), s. 183-202
artykuł:
Fremdsprachliche Lehr-Lern-Prozesse und Kommunikationsprozesse
(
Szczodrowski M.
), s. 203-211
artykuł:
Was kann moderne Linguistik für die Fremdsprachendidaktik leisten? Ausgewählte Aspekte
(
Szeluga A.
), s. 213-226
artykuł:
(Zeit)Befindlichkeit und partieller Gleichlauf in der Sprache. Eine Untersuchung zum Deutschen
(
Wierzbicka M.
), s. 227-239
artykuł:
Merytoryczne, psychopedagogiczne i dydaktyczne aspekty kształcenia nauczycieli języków obcych. Rozważania teoretyczne z aneksem empirycznym
(
Aleksander Z.
), s. 243-255
artykuł:
Cognitive functioning of monolingual and bilingual adolescents: attention, semantic memory and self-efficacy
(
Fredo A.
,
Olszewski H.
), s. 257-266
artykuł:
Upgrading the language learning and teaching process for Zees
(
Kulińska A.
), s. 267-280
artykuł:
Los marcos fundamentales de la integración en el sistema educativo AICLE (CLIL) Parte 21: La perspectiva del profesor
(
Majewska R.
), s. 281-300
artykuł:
Deep learning (pogłębianie procesu uczenia się) z perspektywy analizy potrzeb studentów języka angielskiego jako obcego
(
Papaja K.
,
Świątek A.
,
Mielnik K.
), s. 301-320
artykuł:
Amor udrí – la poesía cortesana árabe en la Península Ibérica
(
Janowska K.
), s. 323-342
artykuł:
“A cancer on the planet”: Mountaintop Removal and Environmental Crime in Jonathan Franzen’s Freedom
(
Miceli B.
), s. 343-356
artykuł:
Provençal Landscapes in Aldous Huxley’s Fiction and Non-Fiction
(
Moroz G.
), s. 357-367
artykuł:
Sustainable Development-utopia or our chance? Some thoughts on the state of the SDG implementation with respect to the ocean
(
Zieliński T.
,
Kotyńska-Zielińska I.
,
Piechowska E.
), s. 371-380
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.