PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Czasopismo
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica
Rocznik
2020
Tom
56
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Edukacyjny zwrot aksjologiczny i cyfrowy – wprowadzenie do publikacji „Szkoła i polonistyka szkolna wobec przemian XXI wieku”
(
Fiszbak J.
), s. 9-17
artykuł:
Linguistic and communication education at Polish lessons during the period of cultural change. Musings on the curriculum
(
Nocoń J.
), s. 19-30
artykuł:
O funkcjonalności wiedzy o języku w szkole (na tle tradycji dydaktycznej)
(
Synowiec H.
), s. 31-51
artykuł:
Teaching the learners with a migrant background – teachers’ perspectives
(
Pamuła-Behrens M.
,
Szymańska M.
), s. 53-70
artykuł:
Zarządzanie głosem w perspektywie edukacyjnej
(
Tabisz A.
), s. 71-87
artykuł:
Czy emotikony zagrażają uczuciom? Wpływ komunikacji niewerbalnej na kompetencje interpersonalne młodzieży gimnazjalnej
(
Napieraj U. I.
), s. 89-97
artykuł:
Cyfryzacja szkoły w społeczeństwie informacyjnym (na przykładzie polskich rządowych dokumentów i projektów)
(
Mazurkiewicz A.
), s. 101-126
artykuł:
Polish philology education in the digital age. Is it still present at Polish schools and universities?
(
Wierzbicka A.
), s. 127-141
artykuł:
The blogosphere as a medium for the professional stimulation of teachers. Initial study
(
Podemska-Kałuża A.
), s. 143-162
artykuł:
Peri-literary communication games of high school students
(
Ślósarz A.
), s. 163-202
artykuł:
Gdy różnice istnieją jedna obok drugiej. Wychowywanie do różnorodności jako wyzwanie szkolnej polonistyki
(
Budrewicz Z.
), s. 205-229
artykuł:
Different faces of old age as perceived by the students of Polish studies
(
Gajak-Toczek M.
), s. 231-252
artykuł:
Od empatii do sprawczości. Jak kształtować wrażliwość młodzieży we współczesnej szkole?
(
Pławecka K. M.
), s. 253-270
artykuł:
Świat wartości współczesnej młodzieży a klasyka literacka – świadectwa szkolnego odbioru lektury
(
Sporek P.
), s. 271-286
artykuł:
Lektura szkolna jako nośnik wartości. Na przykładzie powieści Johna Ronalda Reuela Tolkiena „Hobbit, czyli tam i z powrotem”
(
Wójcicka E.
), s. 287-310
artykuł:
Literackie podróże, czyli o przestrzeni i miejscu w literaturze polskiej przełomu XX i XXI wieku (na przykładzie poezji Adama Zagajewskiego i prozy Andrzeja Stasiuka)
(
Mazur E.
), s. 311-330
artykuł:
The literary and cultural education of “screen readers”. Reflections inspired by the new core curriculum and more
(
Morawska I.
), s. 333-357
artykuł:
“I remember when at school...” On the importance of autobiographical elements not only for their authors – the students of Polish studies
(
Łazarska D.
), s. 359-375
artykuł:
Polonistyka szkolna w świetle uczniowskich wypowiedzi ankietowych
(
Fiszbak J.
), s. 377-397
artykuł:
Jak „obudzić szkołę”? O nowych trendach w edukacji nie tylko polonistycznej
(
Latoch-Zielińska M.
), s. 399-419
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.