PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Tom IX
Czasopismo
Kultura – Przemiany – Edukacja
Wydawca
Uniwersytet Rzeszowski. Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
Rocznik
2021
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Tom IX
artykuł:
Korelacja nauczania religii z innymi przedmiotami szkolnymi na łamach „Miesięcznika Katechetycznego i Wychowawczego”
(
Jaworski P.
), s. 15-29
artykuł:
Z zagadnień prawno-organizacyjnych opieki zdrowotnej nad uczniami w szkołach podstawowych w Polsce w latach 1945–1961 (w świetle Dzienników Urzędowych Ministerstwa Oświaty)
(
Juśko P.
), s. 30-57
artykuł:
Maturzyści małopolskich szkół średnich z 1920 roku. Przyczynek do dziejów szkolnictwa średniego w Polsce w dwudziestoleciu międzywojennym
(
Ochenduszko T.
,
Świętoń M.
), s. 58-74
artykuł:
Syberiada, czyli polska golgota na Wschodzie. Historyczna pamięć społeczna elementem wychowania patriotycznego
(
Niedojadło A.
), s. 75-100
artykuł:
Doskonalenie zawodowe nauczycieli jako odpowiedź na wyzwania współczesnej edukacji. Z doświadczeń Powiatowego Centrum Doskonalenia Zawodowego Nauczycieli w Puławach
(
Baracz A.
), s. 103-129
artykuł:
Edukacja zdalna w opiniach młodzieży
(
Bobik B.
), s. 130-148
artykuł:
Dysfunkcjonalność i problemy współczesnej polskiej rodziny w świetle danych statystycznych i wspierających działań państwa
(
Frączek Z.
), s. 149-169
artykuł:
Realizacja funkcji opiekuńczej szkoły jako warunek powodzenia procesu dydaktycznego i wychowawczego w XXI wieku
(
Kapuścińska M.
), s. 170-181
artykuł:
Immunizacja dziecka na Covid-19 jako etap realizacji Narodowego Programu Szczepień a władza rodzicielska. Obowiązek czy powinność?
(
Markowska-Gos E.
), s. 182-212
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.