PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Czasopismo
Multicultural Shakespeare: Translation, Appropriation and Performance
Rocznik
2015
Tom
12
Numer
27
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
27
artykuł:
Introduction
(
Cieślak M.
,
Rasmus A.
), s. 9-10
artykuł:
Re-gendering of the Nietzschean Übermensch in Shakespeare’s "Macbeth" and Marlowe’s "Tamburlaine"- the Case of Lady Macbeth and Zenocrate
(
Burzyńska K.
), s. 11-25
artykuł:
Revenge, Rhetoric, and Recognition in "The Rape of Lucrece"
(
Desmet C.
), s. 27-40
artykuł:
Intersections of Politics, Culture, Class, and Gender in Shakespeare’s "Titus Andronicus", "The Taming of the Shrew", and "The Merchant of Venice"
(
Stanton K.
), s. 41-54
artykuł:
Holding a Mirror up to Nature? Adapting "The Taming of the Shrew" for Teenagers and Pedagogy
(
Rasmus A.
), s. 55-64
artykuł:
"Hamlet" in Contemporary Turkey: Towards Postcolonial Feminist Rewrites?
(
Bilgin I.
), s. 65-74
artykuł:
Kenneth Branagh’s Multicultural and Multi-ethnic Filmed Shakespeare(s)
(
Fabiszak J.
), s. 75-86
artykuł:
Silenced Voices: A Reactionary Streamlined "Henry V" in "The Hollow Crown"
(
Livingstone D.
), s. 87-100
artykuł:
Postcolonial Re-reading of the Marginalized Nation in William Shakespeare’s "King Lear"
(
Sabiniarz N.
), s. 101-112
artykuł:
Chaucer and His Bastard Child: Social Disjunction and Metaliterariness in "The Two Noble Kinsmen"
(
Spyra P.
), s. 113-124
artykuł:
Book Reviews
(
Das C.
,
Laskar S.
,
Maszewski P.
,
Sikorski G.
,
Bhattacharjee A.
), s. 125-146
artykuł:
Theatre Reviews
(
Georgopoulou X.
,
Pilla E.
,
Kizelbach U.
,
Fabiszak J.
), s. 147-165
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.