PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Fundacja Terytoria Książki
Czasopismo
Schulz/Forum
Rocznik
2022
Tom
---
Numer
19-20
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
19-20
artykuł:
Wiedeńskie spektrum i Bruno Schulz
(
Szalsza P.
), s. 229-252
artykuł:
Tak i nie
(
Orzeszek J.
), s. 46-57
artykuł:
Szybkie samorództwo blagi. Schulz, Deleuze i kwestia interpretacji
(
Markowski M. P.
), s. 86-116
artykuł:
„Rozpocznę od bardzo skrótowego omówienia...”
(
Olejniczak J.
), s. 19-25
artykuł:
Przyspieszyć przyjście Mesjasza: "Wiosna" (1936)
(
Wąsowski P. J.
), s. 188-203
artykuł:
Przeciwko nierozstrzygalności
(
Markowski M. P.
), s. 36-45
artykuł:
Modernistyczny oniryzm w dylogii Brunona Schulza i w noweli Jak we śnie Arthura Schnitzlera
(
Meniok W.
), s. 117-127
artykuł:
Mitologizacja dzieciństwa – "Wysoki Zamek" i "Sklepy cynamonowe"
(
Skiba T.
), s. 137-151
artykuł:
Mit tricksterski i jego ślady u Schulza
(
Tarnowska B.
), s. 171-187
artykuł:
Mesjasz utknął w Samborze, czyli jak (nie) powstawał "Mesjasz" Brunona Schulza
(
Kulak A.
), s. 204-227
artykuł:
Kometa i rakieta: postęp technologiczny w intertekstualnych konstelacjach "Komety" Brunona Schulza i "Tęczy Grawitacji" Thomasa Pynchona
(
Arich-Gerz B.
), s. 152-170
artykuł:
Estetyczne fałsze i moralne emocje w "Sanatorium pod Klepsydrą" Brunona Schulza i w filmie Wojciecha Hasa
(
Alphandary I.
), s. 59-85
artykuł:
Dzieciństwo, kicz i manekiny. Magiczne doświadczenia i przeżycia Waltera Benjamina i Brunona Schulza
(
Sagnol M.
), s. 128-136
artykuł:
Dwa ciała Schulza
(
Bielik-Robson A.
), s. 26-35
artykuł:
Ciała Schulza
(
Orzeszek J.
), s. 5-18
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.