PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Rocznik
2017
Tom
---
Numer
18
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
18
artykuł:
Wprowadzenie
(
Olempska-Wysocka M.
), s. 5-9
artykuł:
Sytuacja niepełnosprawnych sensorycznie w obszarze edukacji i aktywności zawodowej w opinii przedstawicieli środowiska osób niesłyszących i niewidzących
(
Zaorska M.
), s. 13-28
artykuł:
Kultura informacji osób z niepełnosprawnością wzroku w refleksji tyflologiczno-informatologicznej
(
Czerwińska M.
), s. 29-52
artykuł:
Wykorzystanie nowych technologii w orientacji przestrzennej osób z niepełnosprawnością wzroku
(
Miler-Zdanowska K.
), s. 53-66
artykuł:
Świadomość stanów emocjonalnych a osiągnięcia w nauce szkolnej uczniów słabowidzących w okresie wczesnej adolescencji
(
Kucharczyk I.
), s. 67-85
artykuł:
Aktualne tendencje w wyborze formy kształcenia uczniów z uszkodzonym słuchem w obecnym systemie oświatowym w Polsce
(
Olempska-Wysocka M.
), s. 87-107
artykuł:
Słuchowo-językowe funkcjonowanie dzieci bilateralnie zaimplantowanych wszczepem ślimakowym w trybie sekwencyjnym, doniesienie wstępne
(
Magierska-Krzysztoń M.
), s. 109-123
artykuł:
Słyszące rodzeństwo osób z wadą słuchu (SODA) – studium indywidualnych przypadków
(
Rożek A.
), s. 125-137
artykuł:
Kilka uwag o stanie badań nad kompetencją słowotwórczą dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
(
Marciniak-Firadza R.
), s. 139-159
artykuł:
Szczegółowa diagnoza logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym jako podstawa skutecznej terapii
(
Szurek M.
), s. 161-180
artykuł:
Everybody wants ‘good teachers’ – but they are hard to define A common narrative of model educators: from fictional teachers through exceptional educators to current educators’ professional perceptions
(
Bar Gosen N.
), s. 181-197
artykuł:
Sprawozdanie z Seminarium Naukowego „Aktualne tendencje we wspomaganiu rozwoju dzieci i ich rodzin”, Wydział Studiów Edukacyjnych, Poznań, 18 maja 2017 r.
(
Iwanicka B.
,
Rożek A.
), s. 199-202
artykuł:
Sprawozdanie z III Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Dziecko i nauczyciel w świecie mediów”, Wydział Pedagogiczny i Artystyczny Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, 22 marca 2017 r.
(
Szurek M.
), s. 203-206
artykuł:
Recenzja książki Marii Bystrzanowskiej, mutyzm wybiórczy. Poradnik dla rodziców, nauczycieli i specjalistów, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2017, s. 137
(
Marciniak-Firadza R.
), s. 209-216
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.