PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Rocznik
2017
Tom
---
Numer
17
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
17
artykuł:
Wprowadzenie
(
Jachimczak B.
), s. 7-11
artykuł:
„Racjonalne usprawnienie” w ramach edukacji dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością – rozważania na kanwie konwencji o prawach osób niepełnosprawnych Część 2
(
Mikrut A.
), s. 15-34
artykuł:
Czas wolny dzieci niepełnosprawnych intelektualnie w opinii rodziców
(
Kaiser I.
), s. 33-51
artykuł:
Egzystencjalne doznania matek samotnie wychowujących dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim i ich wybrane psycho-socjo-pedagogiczne uwarunkowania
(
Aksamit D.
), s. 53-69
artykuł:
Proces adaptacji rodziców do roli rodzicielskiej dziecka z zespołem Downa jako strategia radzenia sobie z sytuacją stresową
(
Kaliszewska K.
), s. 71-98
artykuł:
Od nastoletniego macierzyństwa do życia w dorosłości w wypowiedziach kobiety z niepełnosprawnością intelektualną
(
Mach A.
), s. 99-116
artykuł:
Gerontologia (geragogika) specjalna – obszar koniecznych badań i refleksji pedagogiki specjalnej. Wybrane zagadnienia
(
Chrzanowska I.
), s. 117-141
artykuł:
Analiza wypowiedzi pracowników domów opieki społecznej na temat ich własnego sposobu rozumienia i doświadczania dorosłości przez podopiecznych
(
Myśliwczyk I.
), s. 143-158
artykuł:
Mikroświat inności dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną – raport z badań
(
Gutowska A.
), s. 159-177
artykuł:
Plany życiowe i marzenia mieszkańców domów pomocy społecznej dla osób z niepełnosprawnością intelektualną
(
Tylewska-Nowak B.
), s. 179-195
artykuł:
„Trening orientacji i zarządzania czasem” w toku czynności dnia codziennego z osobami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym
(
Hinc-Wirkus M.
), s. 197-223
artykuł:
Dysleksja u dorosłych a depresja – w perspektywie narracji uczestnika terapii pedagogicznej
(
Wejner-Jaworska T.
), s. 225-249
artykuł:
Praca osób z głębszą niepełnosprawnością intelektualną jako źródło emancypacji w kontekście samorealizacji
(
Ramik-Mażewska I.
), s. 251-268
artykuł:
The work process for the promotion of students with special needs integrated in the kindergartens of regular education: the case of Israel
(
Bar N.
), s. 271-286
artykuł:
Sprawozdanie z XIV Konferencji Naukowej z cyklu Dyskursy Pedagogiki Specjalnej „Niepełnosprawność wobec zmian – zmiany wobec niepełnosprawności”
(
Tylewska-Nowak B.
,
Buchnat M.
), s. 289-294
artykuł:
Recenzja książki pod red. Barbary Winczury pt. Emocje dzieci i młodzieży z trudnościami w rozwoju i zachowaniu, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2017
(
Socha J.
), s. 297-304
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.