PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
15
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
15
artykuł:
Wstęp
(
Pawelczak K.
), s. 7-12
artykuł:
Wkład antropologii kulturowej w studia nad niepełnosprawnością
(
Borowska-Beszta B.
), s. 15-41
artykuł:
Rola rówieśniczego tutoringu w rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych dzieci przedszkolnych z niepełnosprawnościami
(
Twardowski A.
), s. 43-64
artykuł:
Autyzm relacyjnie, czyli praca na i nad kontaktem z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
(
Gołaska P.
), s. 65-78
artykuł:
Ocena dojrzałości szkolnej dzieci z wadą słuchu. Kontrowersje i wyzwania związane z diagnozą psychologiczno-pedagogiczną
(
Jakoniuk-Diallo A.
), s. 79-91
artykuł:
Mechanizmy motywacji a wybór strategii uczenia się uczniów szkół gimnazjalnych z i bez specyficznych trudności w uczeniu się
(
Kucharczyk I.
,
Dłużniewska A.
), s. 93-109
artykuł:
Bowling Together: On Selected Aspects of Professional Capital in 21st Century Education
(
Herzog T.
), s. 113-127
artykuł:
Sprawozdanie z II międzynarodowego naukowego obozu studenckiego „The challenges for education and social work in contemporary world”, Darmstadt (Niemcy), 5–11 grudnia 2016 r.
(
Kasprzak M.
), s. 131-134
artykuł:
Sprawozdanie z konferencji „The Meaning of Professional in an Era of Change” AAIDD 140th Annual Meeting”, American Association on Intellectual and Developmental Disabilities, 6–9 czerwca 2016 r., Atlanta, GA, USA
(
Cofta Ł.
,
Kosiedowski M.
,
Pawelczak K.
), s. 135-142
artykuł:
„Projektowanie włączające” – proces projektowania nowoczesnych technologii z aktywnym udziałem adresatów rozwiązań
(
Marciniak-Madejska N.
,
Adamska-Kijko M.
), s. 145-157
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.