PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
9
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
9
artykuł:
Sprawozdanie z I Wrocławskich Spotkań Pedagogów Specjalnych „Wyzwania emancypacyjne w przestrzeni edukacyjnej i pomocowej”, 15-16 września, 2015 Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
(
Cytowska B.
,
Plichta P.
), s. 165-172
artykuł:
Role učitele při ovlivňování a zmírňování interetnického napětí ve společnosti
(
Balvín J.
), s. 135-152
artykuł:
Między średnią a późną dorosłością – zajęcia dla „seniorów 50+”
(
Sienkiewicz-Wilowska J. A.
), s. 119-131
artykuł:
Kompetencje w zakresie języka angielskiego studentów niesłyszących i słabosłyszących w opinii ich lektorów
(
Domagała-Zyśk E.
), s. 27-41
artykuł:
„Inny” w klasie szkolnej
(
Muszyńska E.
), s. 9-25
artykuł:
Edukacja nie na próżno. Rzecz o (nie)świadomej tożsamości osób niepełnosprawnych intelektualnie
(
Ramik-Mażewska I.
), s. 99-118
artykuł:
Działania na rzecz aktywizacji zawodowej i społecznej młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną – projekt warszawskiego modelu współpracy
(
Serafin T.
), s. 69-97
artykuł:
(Czy) twórcza obecność osób niepełnosprawnych w przestrzeni publicznej?
(
Nieduziak E.
), s. 45-68
artykuł:
Agnieszka Wołowicz-Ruszkowska, Zanikanie. Trajektorie tożsamości kobiet z niepełnosprawnością, Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, Warszawa 2013.
(
Witkowska W. M.
), s. 155-161
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.