PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Rocznik
2014
Tom
---
Numer
5
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
5
artykuł:
Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej „Obszary poradnictwa i wsparcia społecznego. Tradycyjne i alternatywne strategie, formy, metody pomocy” (Poznań, 22 października 2014 r.)
(
Skowrońska-Pućka A.
,
Szmania L.
), s. 117-126
artykuł:
Recenzja książki Zenona Gajdzicy pt. Kategorie sukcesów w opiniach nauczycieli klas integracyjnych jako przyczynek do poszukiwania koncepcji edukacji integracyjnej, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2013
(
Antonik A.
), s. 109-113
artykuł:
Osoby z niepełnosprawnością na wsi – bariery integracji społecznej
(
Marciniak-Madejska N.
), s. 51-67
artykuł:
Nauczanie i wychowanie w pracy z pacjentami chorymi na schizofrenię
(
Witusik A.
,
Pietras T.
), s. 41-50
artykuł:
Możliwości wykorzystania rówieśniczego tutoringu w edukacji dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
(
Twardowski A.
), s. 17-39
artykuł:
Doświadczenia emocjonalne rodziców dzieci z autyzmem
(
Szmania L.
), s. 69-91
artykuł:
Dlaczego emancypacja osób niepełnosprawnych powinna być „pustym znaczącym”?
(
Żółkowska T.
), s. 9-16
artykuł:
Assistive Technology and Social Skills
(
Myck-Wayne J.
,
Ramirez S.
), s. 95-106
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.