PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Rocznik
2013
Tom
---
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
O roli i pozycji badacza w badaniach rzeczywistości szkoły specjalnej i integracyjnej
(
Gajdzica Z.
), s. 9-19
artykuł:
Aspiracje zawodowe rodzeństwa pełnosprawnego podyktowane doświadczeniem niepełnosprawności w rodzinie
(
Żyta A.
), s. 21-29
artykuł:
Metoda projektów płaszczyzną inkluzji dla dzieci z lekką niepełnosprawnością intelektualną
(
Buchnat M.
), s. 31-44
artykuł:
Dziecko z chorobą przewlekłą w systemie oświaty
(
Serafin T.
), s. 45-67
artykuł:
Opis zagęszczony, opis rozrzedzony. Kulturoznawczy sposób pojmowania niepełnosprawności
(
Grzesiak H.
), s. 69-85
artykuł:
Edukacja włączająca w Norwegii
(
Antonik A.
), s. 87-99
artykuł:
(Nie)normalność w społecznym zwierciadle. Opresyjne wzory, podziały oraz projekty cielesności jako kontekst doświadczenia kobiet z widoczną niepełnosprawnością
(
Wojtyła A.
), s. 101-124
artykuł:
Náhradná starostlivosť – od exklúzie k inklúzii
(
Škoviera A.
), s. 127-133
artykuł:
Erziehung der Roma Schüler: Möglichkeiten der Nutzung fiktiver Theorien in deren Kultur für die Erziehung in der realen Welt
(
Balvin J.
), s. 135-148
artykuł:
Ogólnopolskie Seminarium Naukowe pt. „Funkcjonowanie rodzin adopcyjnych i zastępczych – rzeczywistość i postulaty”, Poznań 7.06.2013 r.
(
Ratajczak Ł. P.
), s. 151-153
artykuł:
In memoriam – wspomnienia pracowników Zakładu Pedagogiki Specjalnej o Profesorze Władysławie Dykciku
(
Błachnio K.
,
Buchnat M.
,
Drozdowicz A.
,
Karwacka M.
,
Kopeć D.
,
Krajczy S.
,
Lauch-Żuk J.
,
Pawelczak K.
,
Tylewska-Nowak B.
,
Załustowicz A.
), s. 157-162
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.