PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
2
Czasopismo
Kultura-Społeczeństwo-Edukacja
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Rocznik
2012
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Integral Andragogy as a Social Assistance
(
Mühlpachr P.
), s. 9-16
artykuł:
Ciało, moda i tozsamosc kobiety epoki wiktorianskiej – dyskursy piekna i przemocy
(
Gromkowska-Melosik A.
), s. 17-30
artykuł:
Dlaczego dziecko z niepełnosprawnością zwykle staje się uczniem upośledzonym?
(
Gajdzica Z.
), s. 31-40
artykuł:
Prodevelopmental Orientation as a Determinant of an Active Cooperation of a Subject for the Benefit of Constructing One’s Own Career
(
Cybal-Michalska A.
), s. 41-52
artykuł:
O kondycji polskiej edukacji domowej jako społecznego „subimago” (albo o niebezpieczeństwach metaforyzacji)
(
Budajczak M.
), s. 53-60
artykuł:
Zapobieganie niepełnosprawności intelektualnej w świetle rozważań Amerykańskiego Stowarzyszenia Niepełnosprawności Intelektualnej i Rozwojowej (AAIDD)
(
Kopec D.
), s. 61-74
artykuł:
Football Hooligans in the Czech Republic: Selected Topics
(
Smolík J.
), s. 75-95
artykuł:
Osoba po przeszczepieniu narządu doświadczająca jakości życia – jako przedmiot zainteresowań pedagogów
(
Cymerman I.
), s. 97-118
artykuł:
Ideologia hip-hopowa na przykładzie tekstów hip-hopowych
(
Kozłowska M.
), s. 119-133
artykuł:
Od społecznika do profesjonalisty – ewolucja zawodu pracownika socjalnego w Polsce
(
Brenk M.
), s. 135-149
artykuł:
Dyskurs obywatelstwa w podręcznikach do kształcenia literaturowego w gimnazjum. Krytyczna analiza dyskursu
(
Popow M.
), s. 151-171
artykuł:
Dzieci jako adresaci i odbiorcy reklam telewizyjnych
(
Starosta A. M.
), s. 173-188
artykuł:
Odzyskać raj
(
Stróżyna A.
), s. 189-194
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.