PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Adam Marszałek
Czasopismo
Edukacja Międzykulturowa
Rocznik
2024
Tom
26
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
Co z tym etnocentryzmem? Szkic na marginesie myślenia Jerzego Nikitorowicza
(
Kożyczkowska A.
), s. 17-28
artykuł:
Wspólnotowość a indywidualizm w konstruowaniu własnej tożsamości
(
Nowak-Dziemianowicz M.
), s. 29-39
artykuł:
Migracje jako „zmienna niezależna” międzykulturowego poznania. Wyzwania stawiane przed współczesnym nauczycielem
(
Rogalska-Marasińska A.
), s. 40-50
artykuł:
O problemach kształtowania się tożsamości w okresie dorastania – pogranicza konceptualizacji wiedzy o sobie w obliczu kryzysu
(
Suchodolska J.
,
Mentel R.
), s. 51-66
artykuł:
„Kapitalne małżeństwo” – o potencjale małżeństw mieszanych w kontekście teorii kapitału społecznego i kulturowego
(
Hruzd-Matuszczyk A.
), s. 69-82
artykuł:
Mieszkam tutaj i żyję, ale w szkole mnie o tym nie uczyli. O problemach edukacji lokalnej i regionalnej w województwie podkarpackim
(
Porczyński D.
), s. 83-102
artykuł:
Projekt Nowego Śląska i jego implikacje dla tożsamości
(
Piechaczek-Ogierman G.
), s. 103-117
artykuł:
Wykorzystywanie nowych paradygmatów badawczych w tworzeniu narzędzi i metod w pracy z dziećmi w środowisku międzykulturowym
(
Kościółek J.
,
Majcher-Legawiec U.
,
Romanowska J.
), s. 121-132
artykuł:
Funkcje dyskursywnego konstruowania Innych/Obcych w wybranych skeczach kabaretowych
(
Kopińska V.
,
Lewartowicz U.
), s. 133-147
artykuł:
Integracja polskich migrantów w Turyngii i zjawisko „przelotnych interakcji”
(
Walkowiak P.
), s. 148-159
artykuł:
Dzieci – polscy migranci w Hesji: kontekst edukacyjny. Komunikat z badań
(
Dobrowolska B.
), s. 160-175
artykuł:
Tolerancja w opinii studentów pedagogiki – budowanie otwartości i akceptacji w środowisku edukacyjnym
(
Cieśleńska B.
,
Szempruch J.
), s. 177-191
artykuł:
Tożsamość i postawy młodzieży akademickiej – polsko-czeskie studium porównawcze
(
Szczurek-Boruta A.
), s. 192-206
artykuł:
Transpedagogika, czyli studencko-profesorski dyskurs wokół transkulturowości
(
Bylica J.
), s. 207-219
artykuł:
Toruńskie dziedzictwo badań regionalnych. Artykuł recenzyjny książki: Region jako współodpowiedzialność pod redakcją Joanny Cukras-Stelągowskiej i Agnieszki Wałęgi
(
Ogrodzka-Mazur E.
), s. 223-229
artykuł:
(Nie)wykorzystany potencjał nowych mediów w dialogu i współpracy w przestrzeni kultury na pograniczu polsko-czeskim w regionie Śląska Cieszyńskiego. Artykuł recenzyjny książki Pauliny Żmijowskiej: Nowe media w międzykulturowej komunikacji społecznej na pograniczu polsko-czeskim
(
Chojnacka-Synaszko B.
), s. 230-238
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.