PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Adam Marszałek
Czasopismo
Edukacja Międzykulturowa
Rocznik
2017
Tom
7
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Edukacja międzykulturowa – kilka lat później. Zmiana uwarunkowań, pytania o kondycję, wyzwania
(
Lewowicki T.
), s. 19-36
artykuł:
Kultura intelektualna, wątpliwości metodologiczne i refleksja metapedagogiczna w rozwijaniu teorii i praktyki edukacji międzykulturowej
(
Rembierz M.
), s. 37-67
artykuł:
Nowe szaty wielokulturowości – spektaklekulturowe i dyskursy potoczne
(
Wojakowski D.
), s. 68-78
artykuł:
Internationalization of higher education in Ukraine: the case of national mobility and global scale cooperation
(
Lugovyy V. I.
,
Talanova Z. V.
,
Shytikova S. P.
), s. 81-97
artykuł:
Polityka edukacyjna Turcji wobec mniejszości religijnych i językowych
(
Rabczuk W.
), s. 98-110
artykuł:
Edukacja międzykulturowa na dużą odległość: edukacyjne i ekologiczne działania czeskiego wolontariatu w Ladakhu
(
Siwek T.
,
Hartmannová Z.
), s. 111-122
artykuł:
Edukacja międzykulturowa – założenia i pewna jej egzemplifikacja. Na przykładzie działalności Gimnazjum z węgierskim językiem wykładowym w Nowych Zamkach na Słowacji
(
Urban J.
), s. 123-134
artykuł:
Adult literacy in the Roma community: two case studies
(
Kyuchukov H.
), s. 137-144
artykuł:
Literacy cubed – focus on Roma families
(
Petrasová A.
), s. 145-154
artykuł:
Wsparcie instytucjonalne uczniów pochodzenia romskiego w kontekście podtrzymywania tożsamości etnicznej
(
Kwadrans Ł.
,
Matkowska J.
), s. 155-164
artykuł:
Wprowadzanie dzieci romskich w świat pieniądza
(
Poraj-Weder M.
,
Weigl B.
), s. 165-181
artykuł:
Rola inteligencji emocjonalnej jako kompetencji międzykulturowej w osiągnięciu sukcesu zawodowego polskich emigrantów
(
Korczyński M.
), s. 185-199
artykuł:
(Nie)równe traktowanie dzieci powracających w polskiej szkole
(
Szydłowska P.
,
Durlik J.
,
Grzymała-Moszczyńska J.
,
Grzymała-Moszczyńska H.
), s. 200-224
artykuł:
Przekonania studentów pedagogiki w pryzmaciedominującej formacji światopoglądowej
(
Odrowąż-Coates A.
), s. 225-239
artykuł:
Ramadan jako kryterialny atrybut tożsamościowyw świadomości uczniów i studentówmieszkających w północno-wschodniej Polsce
(
Sobecki M.
), s. 240-249
artykuł:
Edukacja szkolna i akademicka przygotowującado życia w środowisku wielokulturowym
(
Ryszawy S.
), s. 253-265
artykuł:
Doświadczanie niepełnosprawności jako Inności. Trudy adaptacji
(
Klajmon-Lech U.
), s. 266-276
artykuł:
Nauczyciel wobec nieładu światowego – czyli o potrzebie (redefinicji) świadomości zadań nauczyciela w sytuacji kontrolowanychi niekontrolowanych zmian oraz możliwościach wykorzystania sztuki w procesie ich oswajania
(
Wilk T.
), s. 279-295
artykuł:
Aktywność edukacyjna seniorów zamieszkującychpolską i czeską część Śląska Cieszyńskiego na przykładzie Cieszyńskiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku oraz Międzygeneracyjnego Uniwersytetu Regionalnego w Czeskim Cieszynie
(
Jas K.
), s. 296-308
artykuł:
Maria Marta Urlińska, Katarzyna Jurzysta: Pomiędzy nadzieją a (nie)spełnieniem. Rola polskiego nauczyciela na Łotwie Toruń 2016, UMK, ss. 381
(
Nikitorowicz J.
), s. 311-315
artykuł:
Tadeusz Lewowicki, Barbara Chojnacka-Synaszko, Łukasz Kwadrans (red.): Aksjologiczne konteksty edukacji międzykulturowej Cieszyn – Warszawa – Toruń 2015, Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego, Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP w Warszawie, Wydawnictwo Adam Marszałek, Stowarzyszenie Wspierania Edukacji Międzykulturowej, ss. 176
(
Sobecki M.
), s. 316-319
artykuł:
Ewa Ogrodzka-Mazur, Anna Szafrańska-Gajdzica, Barbara Grabowska, Łukasz Kwadrans: Education of children and youth in culturally diverse environments: experiences – problems – prospects Munich 2016, Lincom Academic Publishers, pp. 182
(
Różańska A.
), s. 320-323
artykuł:
„Wspólne obszary tanatopedagogiki i pedagogiki międzykulturowej. Chorzy, cierpiący i umierający jako Inni i Obcy”. Bydgoszcz, 25 listopada 2016 roku
(
Grzybowski P. P.
,
Kramkowska K.
,
Pluta M.
), s. 327-331
artykuł:
„Ścieżki edukacyjne Polaków za granicą”. Ciechocinek, 27–28 kwietnia 2017 roku
(
Urlińska M. M.
), s. 332-337
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.