PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
3
Czasopismo
Edukacja Międzykulturowa
Wydawca
Wydawnictwo Adam Marszałek
Rocznik
2014
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
Освітні реформи: місія, дійсність, рефлексія. Pед. В. Кремень, Т. Левовицкий, В. Огнев’юк, С. Сисоєва – Reformy oświatowe: misja, rzeczywistość, refleksje. Red. W. Kremeń, T. Lewowicki, W. Ogniewjuk, S. Sysojewa. Kijów 2013, Ministerstwo Oświaty i Nauki Ukrainy, Narodowa Akademia Nauk Pedagogicznych Ukrainy, Komitet Pedagogiki Ogólnej i Filozofii Oświaty, Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP w Warszawie, Uniwersytet Kijowski im. Borisa Hriczenki, Wydawnictwo „Edelwejs”, ss. 490.
(
Matusiak Ł.
), s. 270-272
artykuł:
Исторические памятники православной культуры Кобринского района Брестской области
(
Harbatski A.
), s. 103-118
artykuł:
Zniekształcone tożsamości wieloetnicznej Ukrainy
(
Suchomłynow L. A.
), s. 119-134
artykuł:
Wyzwania edukacyjne Europy na rzecz społeczności romskiej
(
Kwadrans Ł.
), s. 305-311
artykuł:
Światło zza rzeki – kwestia tożsamości we współczesnej poezji Zaolzia
(
Różańska M.
), s. 239-264
artykuł:
Sprawozdanie z obrad Zespołu Problemowego Pedagogika i Edukacja wobec dylematów kultury współczesnej w ramach Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Współczesne dylematy pedagogiki. Teoria i praktyka”
(
Świdzińska A.
), s. 298-304
artykuł:
Rola osób starszych w wychowaniu młodego pokolenia – dyskurs o problemach i możliwościach płynących z transmisji międzypokoleniowej
(
Stebel H.
), s. 312-315
artykuł:
Opinie młodzieży z pogranicza czesko-polskiego o małżeństwach mieszanych narodowościowo
(
Baselides R.
), s. 215-224
artykuł:
Odkrywanie tożsamości żydowskiej w cieniu Holokaustu a dziedzictwo polskiej wielokulturowości – wyzwania dla edukacji i dialogu międzykulturowego
(
Rembierz M.
), s. 39-99
artykuł:
Nauczyciel – lider lokalny. Doświadczenia pracy w środowisku zróżnicowanym kulturowo
(
Muszyńska J.
), s. 175-190
artykuł:
Młodzież pogranicza – młodzież na pograniczu. Wybrane wyniki badań z projektu Interreg IIIA realizowanego w Instytucie Nauk Pedagogicznych Uniwersytetu Opolskiego
(
Nycz E.
), s. 191-214
artykuł:
Leksykon Polaków w Republice Czeskiej i Republice Słowackiej. T. 1. Red. Z. Jasiński, B. Cimała. Opole 2012, INP UO, ss. 400.
(
Skrzypek E.
), s. 273-277
artykuł:
Kultúra osady v subsystéme kultúry
(
Kozubík M.
), s. 136-153
artykuł:
Kultura w edukacji międzykulturowej – konteksty teoretyczne i społeczno-polityczne. Red. T. Lewowicki, A. Szczurek-Boruta, B. Grabowska. Cieszyn – Warszawa – Toruń 2013, Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego, Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP w Warszawie, Wydawnictwo Adam Marszałek, ss. 228; Kultura w edukacji międzykulturowej – doświadczenia i propozycje praktyczne. Red. T. Lewowicki, E. Ogrodzka-Mazur, A. Gajdzica. Cieszyn – Warszawa – Toruń 2013, Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego, Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP w Warszawie, Wydawnictwo Adam Marszałek, ss. 250.
(
Kania T.
), s. 267-270
artykuł:
Intercultural education – Swedish textbooks as the source of inspiration for Polish educators
(
Pogorzelska M.
), s. 154-172
artykuł:
Edukacja międzykulturowa w praktyce – bibliodrama i metody twórcze w bielskim „Teatrze Grodzkim”
(
Kocjan S.
,
Szolc K.
), s. 227-238
artykuł:
Edukacja międzykulturowa – od lokalnych sukcesów ku globalnym przesłaniom i oddziaływaniom
(
Lewowicki T.
), s. 19-38
artykuł:
Edukacja dzieci i młodzieży w środowiskach zróżnicowanych kulturowo
(
Gancarz A.
), s. 291-297
artykuł:
Chrześcijanie i muzułmanie razem dla pokoju/Christians and muslims together for peace. Red. M.T. Kozubek, T. Czakański, W.J. Sztyk. Katowice 2012, Prowincja Wniebowzięcia NMP Zakonu Braci Mniejszych w Polsce, ss. 314.
(
Wąs A.
), s. 277-283
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.