PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie. Wydawnictwo AGH
Czasopismo
Studia Humanistyczne AGH
Rocznik
2022
Tom
21
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
The Explosive Growth of Social Media: Trump, COVID-19, The Russian Invasion of Ukraine, and Elon Musk
(
Levinson P.
), s. 9-15
artykuł:
Bemusing Ourselves to Death: Public Discourse in the Age of Social Media
(
Merrin W.
), s. 17-29
artykuł:
Glass Man Identity: From Big Brother to Covid Passport
(
Krivolap A.
), s. 31-39
artykuł:
The Poachers of Instagram – Tattoo Artists in Poland and Their Tactics in Social Media
(
Stecko-Żukowska A.
), s. 41-60
artykuł:
Social Media in the Future: Under the Sign of Unicorn...
(
Jarecka U.
,
Fortuna P.
), s. 61-79
artykuł:
Quotation in Social Media: How Sharing Other People’s Words Could Increase Misinformation
(
Kula A. M.
,
Grzelka M.
), s. 81-98
artykuł:
COVID-19 and Instagram: An Analysis of an Ibero-American Infodemic
(
Renó D. P.
,
Martinez-Rolan X.
,
Piñeiro-Otero T.
,
Versuti A.
), s. 99-115
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.