PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Studies in Second Language Learning and Teaching
Rocznik
2020
Tom
10
Numer
4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
Notes on Contributors
(
ssllt s.
), s. 659-668
artykuł:
Editorial
(
Pawlak M.
), s. 669-672
artykuł:
Comparing self-determination theory and the L2 motivational self system and their relationships to L2 proficiency
(
Takahashi C.
,
Im S.
), s. 673-696
artykuł:
On the fractal nature of complex syntax and the timescale problem
(
Evans D. R.
), s. 697-721
artykuł:
Exploring the relationships between L2 vocabulary knowledge, lexical segmentation, and L2 listening comprehension
(
Lange K.
,
Matthews J.
), s. 723-749
artykuł:
The use of refusal strategies in interlanguage speech act performance of Korean and Norwegian users of English
(
Krulatz A.
,
Dixon T.
), s. 751-777
artykuł:
Cross-country comparison of EFL teacher preparedness to include dyslexic learners: Validation of a questionnaire
(
Nijakowska J.
,
Tsagari D.
,
Spanoudis G.
), s. 779-805
artykuł:
Review of Directed motivational currents and language education: Exploring implications for pedagogy; Author: Christine Muir; Publisher: Multilingual Matters, 2020; ISBN: 978-1-78892-884-7; Pages: 252
(
Pawlak M.
), s. 807-811
artykuł:
Review of Engaging language learners in contemporary classrooms; Authors: Sarah Mercer, Zoltán Dörnyei; Publisher: Cambridge University Press, 2020; ISBN: 9781108445924; Pages: 208
(
Almukhaild H.
), s. 813-818
artykuł:
Reviewers for Volume 10/2020
(
ssllt s.
), s. 819-824
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.