PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Studies in Second Language Learning and Teaching
Rocznik
2016
Tom
6
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
Notes on Contributors
(
ssllt s.
), s. 365-374
artykuł:
Editorial
(
Pawlak M.
), s. 375-376
artykuł:
Classroom-oriented research from a complex systems perspective
(
Larsen-Freeman D.
), s. 377-393
artykuł:
The interface between research on individual difference variables and teaching practice: The case of cognitive factors and personality
(
Biedroń A.
,
Pawlak M.
), s. 395-422
artykuł:
Unconscious motivation. Part I: Implicit attitudes toward L2 speakers
(
Al-Hoorie A. H.
), s. 423-454
artykuł:
Higher education teachers’ attitudes towards English medium instruction: A three-country comparison
(
Dearden J.
,
Macaro E.
), s. 455-486
artykuł:
Fostering awareness of the pedagogical implications of World Englishes and ELF in teacher education in Italy
(
Vettorel P.
,
Corrizzato S.
), s. 487-511
artykuł:
Re-telling a story in a second language: How well do adult learners mine an input text for multiword expressions?
(
Hoang H.
,
Boers F.
), s. 513-535
artykuł:
Review of Working memory and second language learning. Towards an integrated approach; Author: Zhisheng (Edward) Wen; Publisher: Multilingual Matters, 2016; ISBN: 9781783095711; Pages: 208
(
Biedroń A.
), s. 537-539
artykuł:
Review of Positive psychology in second language acquisition; Editors: Peter D. MacIntyre, Tammy Gregersen, Sarah Mercer; Publisher: Multilingual Matters, 2016; ISBN: 9781783095346; Pages: 388
(
Gabryś-Barker D.
), s. 541-546
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.