PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Studies in Second Language Learning and Teaching
Rocznik
2015
Tom
5
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
Tracking students’ autonomization through emotion traces in logbooks
(
Chateau A.
,
Candas P.
), s. 395-408
artykuł:
Teacher development in action, Author: Magdalena Kubanyiova, Publisher: Palgrave Macmillan, 2012, ISBN: 9780230232587 Pages: 220
(
Kumazawa M.
), s. 495-499
artykuł:
Searching for an English self through writing
(
Karlsson L.
), s. 409-429
artykuł:
Parental visions of their children’s future as a motivator for an early start in a foreign language
(
Rokita-Jaśkow J.
), s. 455-472
artykuł:
Language learning strategies: An holistic view
(
Griffiths C.
,
Cansiz G.
), s. 473-493
artykuł:
Global trends and local realities: Lessons about economic benefits, selves and identity from a Swiss context
(
Csillagh V.
), s. 431-453
artykuł:
Emotion as the amplifier and the primary motive: Some theories of emotion with relevance to language learning
(
Oxford R. L.
), s. 371-393
artykuł:
Editorial
(
Mercer S.
,
Ryan S.
), s. 367-369
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.