PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Studies in Second Language Learning and Teaching
Rocznik
2015
Tom
5
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Unveiling the relationship between language learning beliefs, emotions, and identities
(
Ferreira Barcelos A. M.
), s. 301-325
artykuł:
Social dimensions of autonomy in language learning, Editor: Garold Murray Publisher: Palgrave Macmillan, 2014 ISBN: 9781137290236 Pages: 292
(
Gilluly M. K.
), s. 347-351
artykuł:
Foreign Language Classroom Anxiety of Arab learners of English: The effect of personality, linguistic and sociobiographical variables
(
Dewaele J.-M.
,
Al-Saraj T. M.
), s. 205-228
artykuł:
Editorial
(
Mercer S.
,
Ryan S.
), s. 199-203
artykuł:
CLIL and non-CLIL students’ beliefs about language
(
Sylvén L. K.
), s. 251-272
artykuł:
An investigation of the self-related concepts and foreign language motivation of young Deaf and hard-of-hearing learners in Hungary
(
Csizér K.
,
Kontra E. H.
,
Piniel K.
), s. 229-249
artykuł:
Adversity and redemption: Learning and teaching in the language learning histories of two EFL student-teachers
(
Baum M. T.
), s. 273-299
artykuł:
Achieving academic control in two languages: Drawing on the psychology of language learning in considering the past, the present, and prospects for the future
(
Cohen A. D.
), s. 327-345
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.