PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Studies in Second Language Learning and Teaching
Rocznik
2014
Tom
4
Numer
4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
Editorial
(
Pawlak M.
), s. 591-592
artykuł:
What we can learn about strategies, language learning, and life from two extreme cases: The role of well-being theory
(
Oxford R. L.
), s. 593-615
artykuł:
The impact of gender on attainment in learning English as a foreign language
(
Główka D.
), s. 617-635
artykuł:
The use of pragmatic markers across proficiency levels in second language speech
(
Neary-Sundquist C.
), s. 637-663
artykuł:
Assessing instructional effects of proficiency-level EFL pronunciation teaching under a connected speech-based approach
(
Euler S. S.
), s. 665-692
artykuł:
Contextual factors, methodological principles and teacher cognition
(
Walsh R.
,
Wyatt M.
), s. 693-718
artykuł:
Key Topics in Second Language Acquisition Editors: Vivian Cook and David Singleton Publisher: Multilingual Matters, 2014 ISBN: 978-1-78309-179-9 Pages: 150
(
Pawlak M.
), s. 719-723
artykuł:
Reviewers for Volume 4/2014
(
.
), s. 725-726
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.