PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Studies in Second Language Learning and Teaching
Rocznik
2014
Tom
4
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
Editorial
(
Singleton D.
), s. 407-408
artykuł:
The effectiveness of early foreign language learning in the Netherlands
(
de Bot K.
), s. 409-418
artykuł:
L2 learner age from a contextualised perspective
(
Mihaljeviđ Djigunoviđ J.
), s. 419-441
artykuł:
What’s age got to do with it? Accounting for individual factors in second language accent
(
Moyer A.
), s. 443-464
artykuł:
Starting age and other influential factors: Insights from learner interviews
(
Muñoz C.
), s. 465-484
artykuł:
Input or intimacy
(
Navracsics J.
), s. 485-506
artykuł:
Looking for structure: Is the two-word stage of language development in apes and human children the same or different?
(
Patkowski M.
), s. 507-528
artykuł:
The misunderstood variable: Age effects as a function of type of instruction
(
Pfenninger S. E.
), s. 529-556
artykuł:
Apt to change: The problematic of language awareness and language aptitude in age-related research
(
Singleton D.
), s. 557-571
artykuł:
Sensitive Periods, Language Aptitude, and Ultimate L2 Attainment Editors: Gisela Granena and Mike Long, Publisher: John Benjamins, 2013, ISBN: 978-9027213129, Pages: 295
(
Haimov J.
), s. 573-578
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.