PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Studies in Second Language Learning and Teaching
Rocznik
2014
Tom
4
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Notes on contributors
(
.
), s. 1-9
artykuł:
Editorial
(
Pawlak M.
), s. 11-12
artykuł:
Q methodology for post-social-turn research in SLA
(
Irie K.
), s. 13-32
artykuł:
Second language learners’ reflections on the effectiveness of dictogloss: A multi-sectional, multi-level analysis
(
Gallego M.
), s. 33-50
artykuł:
The impact of teaching communication strategies on EFL learners’ Willingness to Communicate
(
Mesgarshahr A.
,
Abdollahzadeh E.
), s. 51-76
artykuł:
Topic prominence in Chinese EFL learners’ interlanguage
(
Li S.
,
Yang L.
), s. 109-125
artykuł:
Capitalizing on Learners’ Individuality: From Premise to Practice, Authors: Tammy Gregersen and Peter D. MacIntyre, Publisher: Multilingual Matters, 2014, ISBN: 978-1-78309-119-5, Pages: 260
(
Pawlak M.
), s. 127-131
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.