PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Studies in Second Language Learning and Teaching
Rocznik
2013
Tom
3
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
Notes on Contributors
(
.
), s. 333-335
artykuł:
Editorial
(
Ryan S.
,
Mercer S.
), s. 337-341
artykuł:
Engaging students’ imaginations in second language learning
(
Judson G.
,
Egan K.
), s. 343-356
artykuł:
Directed Motivational Currents: Using vision to create effective motivational pathways
(
Muir C.
,
Dörnyei Z.
), s. 357-375
artykuł:
Pedagogy of the possible: Imagination, autonomy, and space
(
Murray G.
), s. 377-396
artykuł:
Facets of imagery in academic and professional achievements: A study of three doctoral students
(
Chan L.
), s. 397-418
artykuł:
The role of teacher imagination in conceptualising the child as a second language learner
(
Guz E.
,
Tetiurka M.
), s. 419-439
artykuł:
Motivating Learners, Motivating Teachers: Building the Vision in the Language Classroom by Zoltán Dörnyei, Magdalena Kubanyiova, Publisher: Cambridge University Press, 2014, ISBN: 1107606640, Pages: 240
(
Gregersen T.
), s. 441-443
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.