PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Studies in Second Language Learning and Teaching
Rocznik
2013
Tom
3
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Notes on Contributors
(
.
), s. 7-9
artykuł:
Editorial
(
Pawlak M.
), s. 11-12
artykuł:
Affective variables, parental involvement and competence among South Korean high school learners of English
(
Morris A.
,
Lafontaine M.
,
Pichette F.
,
de Serres L.
), s. 13-45
artykuł:
The link between Foreign Language Classroom Anxiety, Second Language Tolerance of Ambiguity and Self-rated English proficiency among Chinese learners
(
Dewaele J.-M.
,
Ip T. S.
), s. 47-66
artykuł:
The effect of emotional intelligence awareness-raising activities on L2 motivation
(
Barzegar R.
,
Sadr S. A.
), s. 67-86
artykuł:
Self-, peer-, and teacher-assessment: An investigation into Iranian EFL students’ attitudes
(
Abolfazli Khonbi Z.
,
Sadeghi K.
), s. 87-107
artykuł:
The development of cohesion in a learner corpus
(
Neary-Sundquist C. A.
), s. 109-130
artykuł:
The Simpsons: Translation and language teaching in an EFL class
(
Pavan E.
), s. 131-145
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.