PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Czasopismo
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura
Rocznik
2022
Tom
14
Numer
4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
Significance of the Creation of School Magazines in Secondary Schools in Slovakia
(
Bôtošová Ľ.
,
Vrabec N.
), s. 4-16
artykuł:
Kompetencje medialne i cyfrowe dzieci w wieku 3–16 lat. W stronę medioznawstwa stosowanego
(
Ogonowska A.
), s. 17-29
artykuł:
But what doandroids feel about electric sheep? Educating about emotion-related constructs with "Blade Runner"
(
Stefanek F.
,
Lipka J.
,
Trynduś A.
), s. 30-44
artykuł:
Forma mocno skondensowana. Kompetencje audiowizualne w dobie TikToka
(
Cieśliński M.
), s. 45-54
artykuł:
Umuzykalniający potencjał aplikacji TikTok w kontekście instytucjonalnej edukacji muzycznej
(
Juda Ł.
), s. 55-66
artykuł:
Polskie vs. czeskie lekcje zdalne. 3:0 dla Czechów
(
Pieniążek M.
), s. 67-81
artykuł:
Gamifikacja w nauce języka obcego online
(
Potempska J.
), s. 82-88
artykuł:
Interaktywne i innowacyjne działania instytucji kultury jako pole działań "edutainment"
(
Manikowska J.
), s. 98-109
artykuł:
Igrzyska w sieci – dlaczego młodzi ludzie giną przez media?
(
Wójcik W.
), s. 110-118
artykuł:
Fanfikcja a polski kanon literacki
(
Szpatowicz M.
), s. 119-127
artykuł:
Alfabet obrazów wideo. Recenzja książki Tomasza Samosionka Videoart. Sztuka video w Polsce 1973–1985, Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. Leona Schillera w Łodzi, Łódź 2021, ss. 312
(
Grodź I.
), s. 128-136
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.