PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Czasopismo
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura
Rocznik
2021
Tom
13
Numer
4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
Epidemia i choroba. "Miasto ślepców" José Saramago: od literackiej paraboli po (nowo)medialne adaptacje i rzeczywiste zachowania społeczne
(
Ogonowska A.
), s. 4-17
artykuł:
Człowiek w wirtualnym teatrze życia codziennego. Wybrane formy komunikacji sieciowej o charakterze towarzysko-kulturalnym w czasach pandemii
(
Rączy K.
,
Mirek-Rogowska A.
), s. 18-34
artykuł:
Obraz umierania i śmierci w okresie pandemii w mediach
(
Chudzik A.
), s. 35-52
artykuł:
Transgressions: film recordings of the isolation period. Media studies analysis of short films inspired by the pandemic (HBO project)
(
Bożek M.
), s. 53-62
artykuł:
Kultura w czasie pandemii. Rekonesans dotyczący pierwszych miesięcy funkcjonowania technologicznie zapośredniczonej muzyki w warunkach izolacji
(
Okólski M.
,
Nożyński S.
), s. 63-79
artykuł:
Aktywność działań kulturalnych w obliczu pandemii. Nowa wirtualna rzeczywistość wybranych podmiotów sektora kulturalnego
(
Mirek-Rogowska A.
,
Rączy K.
), s. 80-94
artykuł:
Wpływ pandemii na branżę beauty. Analiza komunikacji marek sektora beauty w mediach społecznościowych
(
Nessler S.
,
Paszek A.
), s. 95-107
artykuł:
Krakowskie instytucje kultury w czasach pandemii COVID-19. Case study
(
Stoch M.
), s. 108-117
artykuł:
Instytucje kultury podczas pierwszej fali pandemii koronawirusa – analiza porównawcza działań w mediach społecznościowych wybranych teatrów
(
Żubryk K.
), s. 118-133
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.