PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Czasopismo
Forum Pedagogiczne
Rocznik
2021
Tom
11
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Zmieniająca się szkoła wobec wymagań rynku pracy, i nie tylko
(
Christoph M.
), s. 159-177
artykuł:
Zbigniew Babicki (2018). Wychowawczo-społeczny wymiar pomocy dzieciom w Rwandzie. Program „Adopcja Serca” – pomiędzy doraźną pomocą a profesjonalnym wsparciem. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, ss. 466
(
Sakowicz E.
), s. 367-370
artykuł:
Wychowanie religijne w biografiach młodzieży zagrożonej niedostosowaniem społecznym – prezentacja wyników badań
(
Okraska P.
), s. 345-361
artykuł:
Wychowanie i edukacja w kulturach, religiach i światopoglądach (2020). E. Sakowicz (red.). Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, ss. 277.
(
Sokołowski P.
), s. 363-366
artykuł:
The logic of modern education and the principle of controversiality
(
Rucker T.
), s. 315-331
artykuł:
The basics of education for environmentally responsible behaviour
(
Klimski M.
), s. 275-283
artykuł:
Solidarność społeczna w edukacji na rzecz zrównoważonego rozwoju
(
Babicki Z.
), s. 179-193
artykuł:
Reprezentacje pisania w pedagogicznym myśleniu humanistycznym
(
Krasuska-Betiuk M.
), s. 67-87
artykuł:
Pochwała samouctwa w kontekście rozważań nad osobnością i samotnością – na tle koncepcji samokształceniowej władysława m. Kozłowskiego
(
Wrońska K.
), s. 211-226
artykuł:
Periodicals readership as a source of scientific research in the scope of ecological education history in the postmodern culture
(
Wolter E.
), s. 285-297
artykuł:
Pedagogika porównawcza w systemie współczesnej wiedzy naukowej
(
Bocharova O.
), s. 195-209
artykuł:
Pedagogical notion of (dis)continuity in learning and its critical-pedagogical potential
(
Mišić M.
,
Komar Z.
), s. 299-313
artykuł:
O przedmiocie poznania – wyobraźnia (muzyczna)
(
Kokowska M.
), s. 227-250
artykuł:
Międzynarodowe czy krajowe? Analiza bibliometryczna polskich czasopism pedagogicznych
(
Drabek A.
,
Bemke-Świtilnik M.
), s. 29-49
artykuł:
Między uniwersalnością a partykularnością, czyli o polskich publikacjach pedagogicznych
(
Magier P.
), s. 51-65
artykuł:
Miejsce zamieszkania a akceptacja osób z niepełnosprawnościami
(
Kazanowski Z.
,
Żyta A.
), s. 131-145
artykuł:
„Edukacja wysokiej jakości” – analiza założeń koncepcyjnych i warunki implementacji modelu w polskim systemie edukacji w odniesieniu do uczniów niewidomych i słabowidzących
(
Dycht M.
), s. 89-114
artykuł:
Educational activity of seniors in Polish literature in recent years and the students' opinion
(
Żmijewska A.
), s. 333-344
artykuł:
Education for security versus education for sustainable development
(
Klimska A.
), s. 263-273
artykuł:
Dyskursy niepełnosprawności w literaturze dziecięcej
(
Śmiechowska-Petrovskij E.
), s. 115-129
artykuł:
Czas w percepcji osób pozbawionych wolności
(
Korwin-Szymanowska A.
), s. 147-157
artykuł:
Child protection from the civil law perspective – selected issues
(
Kałdon B. M.
), s. 251-262
artykuł:
Afiliacja czasopism do pedagogiki, psychologii i nauk socjologicznych w świetle danych z wykazu czasopism punktowanych przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa wyższego w roku 2019
(
Pasikowski S.
), s. 17-28
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.