PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Studies in Second Language Learning and Teaching
Rocznik
2021
Tom
11
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
How do differences in exposure affect English language learning? A comparison of teenagers in two learning environments
(
Muñoz C.
,
Cadierno T.
), s. 185-212
artykuł:
High school EFL students’ beliefs about oral corrective feedback: The role of gender, motivation and extraversion
(
Ha X. V.
,
Murray J. C.
,
Riazi A. M.
), s. 235-264
artykuł:
Translanguaging in a Chinese university CLIL classroom: Teacher strategies and student attitudes
(
Zhou X. E.
,
Mann S.
), s. 265-289
artykuł:
Review of Understanding formulaic language: A second language acquisition perspective; Editors: Anna Siyanova-Chanturia, Ana Pellicer-Sánchez; Publisher: Routledge, 2019; ISBN: 9781138634978; Pages: 278
(
Alhudithi E.
), s. 291-295
artykuł:
Review of Situating language learning strategy use: Present issues and future trends; Editors: Zoe Gavriilidou, Lydia Mitits; Publisher: Multilingual Matters, 2021; ISBN: 9781788926713; Pages: 376
(
Bielak J.
), s. 297-303
artykuł:
Review of Teacher development for immersion and content-based instruction; Editors: Laurent Cammarata, T.J. Ó Ceallaigh; Publisher: John Benjamins Publishing Company, 2018; ISBN: 97890272074877; Pages: 201
(
Papaja K. L.
), s. 305-310
artykuł:
The underlying factors of foreign language reading anxiety: Their effects on strategy use and orientation toward reading
(
Kim H. I.
), s. 313-234
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.