PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
XV(3 (48))
Czasopismo
Studia z Teorii Wychowania
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie
Rocznik
2024
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
XV(3 (48))
artykuł:
Meta-theory vs. meta-theories of education
(
Śliwerski B.
), s. 7-25
artykuł:
Metatheoretical Foundations of Educational Theory. Selected Aspects
(
Magier P.
), s. 27-44
artykuł:
Factors determining the scientific status of the theory of education – introductory notes
(
Górniewicz J.
), s. 45-60
artykuł:
Theory of educational forms of education: an unwritten chapter in Polish theory of education
(
Piotrowski P.
), s. 61-76
artykuł:
Patterns of validation of educational goals - an outline of the issue and its underlying theoretical premises
(
Gara J.
), s. 77-94
artykuł:
Special pedagogy in the context of contemporary theory of education
(
Krause A.
), s. 95-112
artykuł:
Theory of education and pedeutology in psychological approach - the perspective of personality and socio-emotional competences of the teacher and their importance in the educational process
(
Kwiatkowski S. T.
), s. 113-137
artykuł:
Genes or nurture? Discussion of the wrong question
(
Wąsiński A.
), s. 139-153
artykuł:
Human Nature, Genome and Culture
(
Pawlikowski M.
), s. 155-161
artykuł:
Selected problems of the application of sociological theories in the theory of education
(
Wielecki K.
), s. 163-178
artykuł:
Problems of upbringing in the sociological perspective, or why pedagogy needs sociology – impressions
(
Mikiewicz P.
), s. 179-194
artykuł:
Religion from a sociological perspective – implications for pedagogical research
(
Prüfer P.
), s. 195-205
artykuł:
Aware and unaware- stereotypes and gender scripts in family narratives in the process of education
(
Karkowska M.
), s. 207-222
artykuł:
The fight against the moral evil of war after 1945. Historical approach to the concept of post-war moral revival of prof. Helena Radlińska
(
Żukiewicz A.
), s. 223-239
artykuł:
Education Policy as Public Policy
(
Wróbel A.
), s. 241-255
artykuł:
Trends in the learning of early childhood education teachers. Review of foreign research
(
Szempruch J.
,
Rzońca E.
), s. 257-270
artykuł:
Adolescent dropouts’ functioning in relationships with parents and peers
(
Rzechowska E.
), s. 271-287
artykuł:
Experience in teaching the course “Theory and Methodology of Education”at the Rivne State Humanitarian University (Ukraine): good practices and challenges
(
Androshchuk I.
,
Petrenko O.
), s. 289-303
artykuł:
On experiencing learning in an (un)known space … Review of a book by Lidia Bielinis „Uczenie się w przestrzeniach cyfrowych Uniwersytetu”.
(
Kowalewski M.
), s. 305-315
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.